Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama

Slavonija se mora brendirati kao turistička destinacija!

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 41671
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 10.02.2018. 12:02 
Naslov:  Slavonija se mora brendirati kao turistička destinacija!
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Već godinama se upozorava na to kako turisti iz drugih država često izjednačuju ili zamjenjuju pojmove Slavonije, Slovenije i Slovačke, a jedan od razloga je nedostatak prepoznatljivosti, odnosno brenda Slavonije kao turističke destinacije.

Obzirom da brend Slavonija trenutno niti ne postoji, jučer su se u zgradi Osječko-baranjske županije sastali predstavnici svih pet slavonskih županija, a sastanak su vodili zamjenik župana Petar Lagator i v.d. pročelnica Upravnog odjela za kontinentalni turizam Ivana Čandrlić Dankoš. Bio je to inicijalni sastanak kako bi se utvrdilo da li kod svih županija postoji spremnost za zajednički nastup i stvaranje takvog brenda te se dogovorile daljnje aktivnosti.

Neposredan povod za udruživanje slavonskih županija u stvaranju brenda potaknuto je i mogućnošću korištenja sredstava Hrvatske turističke zajednice, koja je u financijskom planu za ovu godinu predvidjela milijun kuna upravo za projekte brendiranja. Osim toga, u Osječko-baranjskoj županiji je početkom ove godine ustrojen Upravni odjel za kontinentalni turizam čiji je temeljni cilj prerastanje velikih turističkih potencijala u realne projekte, koji bi se mogli još uspješnije razvijati zajedničkim pristupom svih pet slavonskih županija.

Sudionici sastanka suglasni su da za brendiranje Slavonije treba koristiti znanja osječkog Sveučilišta, osobito istraživanja i radove profesora Ekonomskog fakulteta u Osijeku, s kojima će se ubrzo organizirati radni sastanak. Istovremeno će se zatražiti sastanak s čelnicima Hrvatske turističke zajednice na kojemu bi predstavnici svih pet županija zajednički nastupili te zatražili potporu krovne turističke organizacije Hrvatske, a izravno će se uključiti i predstavnici županijskih i gradskih turističkih zajednica i ureda.

Na sastanku se konkretno razgovaralo o tome što se i kako želi brendirati, koje sadržaje prezentirati i kako, po čemu je trenutno prepoznatljivo područje Slavonije, Baranje i Srijema, kako prirodne i povijesne resurse uzdići od „mrtvog kapitala“ do primamljivih turističkih sadržaja, kako prepoznatljivost po hrani i piću proširiti i na druge sadržaje, a istovremeno ublažiti ili promijeniti lošu sliku koju ostavljaju napušteni i devastirani objekti, kako repozicionirati Zračnu luku Osijek, kako iskoristiti dobre rezultate lovnog i ribolovnog turizma, cikloturizma, kako unaprijediti smještajne kapacitete, razviti kampove…

Na sastanku je potvrđeno da postoji politička volja i financijski potencijal za brendiranje Slavonije te da se turistički razvoj Slavonije povede za modelima sličnim bavarskom, tirolskom i drugih razvijenih turističkih destinacija.





Tekst: Osijek031.com
Foto: Elena Sunček/Foto-arhiv031

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: