Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Dvadesetak proizvođača na prvom ovogodišnjem doručku s hrvatskih farmi

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 65705
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 07.02.2018. 13:58 
Naslov:  Dvadesetak proizvođača na prvom ovogodišnjem doručku s hrvatskih farmi
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

U hotelu Osijek danas je održan prvi ovogodišnji doručak s hrvatskih farmi na kome je svoje proizvode ponudilo dvadesetak proizvođača.

Svi proizvodi posluženi za doručak nosili su crvenu oznaku Hrvatske poljoprivredne agencije, što je jamstvo da je hrana proizvedena i prerađena u krugu od 50 kilometara.

Na štandovima je ponuda bila doista bogata, od tradicionalnih proizvoda poput kulena, kobasica, preko polutvrdih i tvrdih sireva, svježeg sira i vrhnja, domaćeg kruha, sendviča od riblje paštete, makovnjača i orahnjača za desert, pa sve do malo neobičnijih kombinacija okusa poput čokolade s čilijem, slatkog od zelenih oraha i ružinih latica, voćnog sira od dunje ili želea od vina.



Svi proizvodi ponosno nose neke od znakova Hrvatske poljoprivredne agencije: meso, mlijeko i jaja s hrvatskih farmi, med iz Lijepe naše ili kruh s hrvatskih polja.

Ravnatelj HPA Zdravko Barać istaknuo je kako je doručak s hrvatskih farmi postao važan projekt od kojega koristi imaju primarni proizvođači koji dobivaju dobro osmišljenu kampanju njihovih proizvoda, zatim poljoprivredno-prehrambena industrija koja dobiva mogućnost isticanja proizvoda jasno prepoznatljivog podrijetla, a na dobitku je i krajnji potrošač koji kupuje svježe proizvode, dokazane sljedivosti i kvalitete.



Kampanjom su zadovoljni i proizvođači koji smatraju da je doručak s hrvatskih farmi odlična promocija za OPG-ove. A kada je o raznolikosti ponude riječ, kažu da se još uvijek najviše traže tradicionalni proizvodi, ali sve veći broj ljudi želi ih dobiti u nešto modernijoj varijanti pa otud i eksperimentiranja s okusima koja su se pokazala zanimljivima.





Tekst: Osijek031.com
Foto: HRT/Mirta Milas

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: