Ove godine ponovno ćete imati priliku poslušati vodeće predstavnike iz svijeta marketinga i to na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Tema ovogodišnje konferencije Market&NG je „
How to make money online“, a održava se
9. i 10. ožujka 2017. godine.
Dvodnevna
Market&NG konferencija, čija je ovogodišnja tema „
How to make money online“ okupiti će poznata i zanimljiva marketinška lica koja su se okušala u
Crowdfunding kampanjama. Predavanja će biti održana na
Ekonomskom fakultetu u Osijeku, a predavati će, između ostalog
Hrvoje Bujas, vlasnik portala Crno jaje,
Ingrid Divković, blogerica koja je prošle godine pisala pod sponzorstvom Coca Cola Bloggers Network Adria i
Alis Marić Pečarić, osnivačica popularne stranice „Čitaj knjigu“ koja skuplja sve knjigoljupce na jedno mjesto.
Facebook event: Market&NG "How to make money online"
Dio konferencije čine i radionice na kojima će svi zainterersirani moći nešto naučiti na interaktivan način. Zbog održavanja radionice
Maja Sepetavac i Ana Teskera iz Brlog pivovare će u Osijek doći čak iz Zadra. Ovaj ženski dvojac je putem crowfunding kampanje skupio dovoljno novca da otvori zadružnu pivovaru, a o njihovom pivu Plavuša više na radionici. Svoja iskustva i savjete podijelit će
Mihovil Grgurić i Tin Vidović iz agencije Udonis, a dolaze i
Hrvoje Kordić i Ivan Ferenčak iz 4HOGS, tvrtke za proizvodnju društvenih igara.
Drugi dan konferencije zatvoriti će
PechaKucha Night u Esseker centru, s početkom u 20:20 sati. Očekuje vas poznati japanski format prezentacije čija se uspješnost temelji na određenim pravilima. Svatko tko se predstavlja na raspolaganju ima točno 20 vizualnih materijala i 20 sekundi za priču o sebi, odnosno, točno 6 minuta i 40 sekundi slave prije nego na red stiže sljedeći kreativac.
PechaKucha Night Osijek dovodi brojne predavače, a neki od njih su
Hrvoje Hafner, osnivač portala Crowdfunding.hr, Yves Taquet, organizator jednog od prvih crowdfunding glazbenih festivala na svijetu – Goulash Disko Music Festival. Iz susjedne Slovenije nam dolazi
Luka Stanovnik iz agencije Bright Visuals koja je izradila nekoliko videa za najbolje crowdfunding slovenske kampanje, a moći ćete poslušat i Olega Maštruka koji je putem crowdfunding kampanja skupljao novac za svoja putovanja, a na PechiKuchi će pričati o četiri kampanje za putopise.
Organizator Market&NG konferencije je studentska udruga „Bookmark“ zajedno s Katedrom za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Kreativnom agencijom Adverta.