Fit Foods najbolji inovativni koncept u Hrvatskoj (u ponudi još uvijek ne postoji proizvod koji omogućava brzu i jednostavnu kupovinu zdravih obroka prilagođenih pojedinačnim potrebama)
“
Potrebe za zdravom prehranom sve su veće naročito zbog trendova zdravog života i ishrane koju je sve teže prakticirati.“
Glavni zadatak
Fit Foodsa koji je u sklopu HPH predstavio
Vladimir Puvača, jest osobama koje treniraju omogućiti, brzu, povoljnu, zatim stručnu i kvalitetnu uslugu te proizvod.
Time bi štedjeli njihovo vrijeme za
nabavu sastojaka koji nisu lako dostupni, a koji se ujedno i nerijetko kupovinom na malo skupi, te njihova priprema i planiranje ishrane iziskuje poprilično vremena.
„
FIT FOODS Internet trgovina za kupovinu specijalizirane hrane, jedinstven po načinu njene pripreme u skladu s potrebama ciljanih skupina te savjetovanja i izrade programa prehrane“.
Planiramo suradnju s nekoliko tvrtki čime ćemo olakšati naše poslovanje i omogućiti drugima da se uključe u projekt i napreduju. Naš cilj je uključiti što više
lokalnih tvrtki i OPG – ova koji proizvode organsku hranu. Fit Foods je će biti pokretač lokalnog razvoja i lider u proizvodnji zdravih i kvalitetnih obroka prilagođenih pojedinačnim potrebama te očekuju veliki podršku lokalne zajednice.
- Nakon proglašenja predstavnik Fit Foodsa je izjavio: „
Hvala žiriju pred kojim sam uživao prezentirati FitFoods, hvala Poslovnom dnevniku što nam daje priliku da pokažemo što znamo. Novac ću uložiti u otvaranje tvrtke i uskoro krećemo s radom“, rekao je Puvača.
Bilje&Biljepobjednik u kategoriji Poduzetna Hrvatska
(bilježnice za bolju koncentraciju i pamćenje oplemenjene su prirodnim mirisima ružmarina i lavande)
U kategoriji Poduzetna Hrvatska pobjedu su odnijele
Žana Plejić, Josipa Bjelobrk i Ana Čobanković. Radi se o inovativnim bilježnicama koje kombinacijom boja i mirisa potiče kognitivne sposobnosti osoba koje ih koriste. naziv dolazi od sleng riječi za bilježnicu, bilja, te opisa njenog sadržaja – bilje, za što autorice vjeruju da će vremenom postati i lako pamtljivim sloganom i njihovih zaštitnim znakom.
„
Miris aromatičnog ulja ružmarina prema nekim istraživanjima ubrzava proces pamćenja i do 75% te ima dugotrajan učinak na funkcije povećanja pamćenja“.
Zapravo su osmislile bilježnicu za
poboljšanje koncentracije i pamćenja koju krasi prirodni biljni miris ružmarina, dok je boja unutrašnjih listova blijedo žuta, te je namijenjena svim onima koji su još uvijek u procesu učenja, a prvenstveno studentima i srednjoškolcima.
U ponudi je i bilježnica za
smanjenje napetosti i umora, oplemenjen prirodnim mirisom lavande, čiji su unutarnji listovi blijedo zeleni, a cilja je skupina korisnika zaposlene osobe u potrazi za relaksacijom.
Njihov je poduzetnički plan razrađen te već raspolažu kontaktima i prijedlozima stručnjaka koje bi aktivirale na realizaciji projekta.
-
Nakon proglašenja predstavnica Bilje&Bije je izjavila „Hvala vam na prilici koju pružate nama mladima, i hvala svima koji su nam pomogli sugestijama. Nastavit ćemo razvijati naš prototip i nadam se da ćemo uskoro biti na tržištu“, kazala je Plejić.
Tekst i foto: Vladimir Puvača