Unatrag nekoliko godina vidljivo je da nastavnici na
Ekonomskom fakultetu u Osijeku sve veći naglasak stavljaju na primjenjivanje
teorijskog znanja u praksi, a to se odvija najčešće kroz poticanje studenata na sudjelovanje u rješavanju poslovnih slučajeva za poslovne subjekte iz
Republike Hrvatske.
Najsvježiji primjer uspješne suradnje Ekonomskog fakulteta u Osijeku i poslovnih subjekata je suradnja Katedre za marketing na
Ekonomskom fakultetu u Osijeku i poduzeća
MAKO d.o.o.
Studenti druge godine diplomskog studija Marketing, pod mentorstvom izv. prof. dr. sc.
Marije Ham i asistentice
Ane Pap, u sklopu kolegija Marketing - strategije, rješavali su poslovni slučaj poduzeća MAKO d.o.o koje je smješteno u Osijeku te uspješno djeluje na području dizajna i proizvodnje pletene, pamučne i vunene trikotaže što uključuje radnu i zaštitnu odjeću.
Rješavanje poslovnog slučaja započelo je u listopadu 2016. godine kada su studenti posjetili tvornicu
MAKO te se upoznali s poslovanjem, proizvodnim pogonom i planovima za budućnost, dok je završnica, na kojoj su najuspješniji timovi održali svoje prezentacije te dobili svečana priznanja i nagrade, održana 23. studenog 2016. godine na Ekonomskom fakultetu u Osijeku.
Prilikom ove dodjele priznanja predsjednica studentske udruge Bookmark,
Anja Bradarić, u ime studenata istaknula je veliku
važnost ovog iskustva za buduću konkurentnost na tržištu rada. Prodekanica za nastavu na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, izv.prof.dr.sc.
Sunčica Oberman Peterka, izrazila je zadovoljstvo zbog još jedne uspješne suradnje Ekonomskog fakulteta u Osijeku i poslovnih subjekata, pohvalila studente za uloženi trud i ostvaren rezultatu rješavanju poslovnog slučaja te u ime Ekonomskog fakulteta u Osijeku dodijelila zahvalnicu gospođi
Ani Piskač – Dimitrijević za ostvarenu uspješnu suradnju. Potom je gospođa
Ana Piskač - Dimitrijević, šefica tehničke pripreme i marketinga, u ime poduzeća MAKO d.o.o. dodijelila nagrade i priznanja studentima koji su bili najkreativniji u predlaganju novog logotipa za poduzeće MAKO d.o.o. te studentima koji su bili najuspješniji u rješavaju poslovnog slučaja poduzeća MAKO d.o.o. Prvo mjesto za kreiranje najuspješnije i najkreativnije marketing strategije podijelila su dva tim, točnije studentice:
Ines Čamić, Ivona Jakovac, Maja Potočki, Antonija Abramović, Katarina Kljajić i Ružica Plasajec. Studentice Ines Čamić, Ivona Jakovac te Maja Potočki, također, su nagrađene za kreiranje najuspješnijeg logotipa za poduzeće MAKO d.o.o. Svim studentima koji su bili najuspješniji u rješavanju poslovnog slučaja bit će ponuđena prilika za razgovor za posao u MAKO d.o.o.
Ovo je samo jedan od primjera uspješnih suradnji koje su ostvarene u okviru kolegija Marketing-strategije. Neke od prethodnih suradnji bile su sa: Javnom ustanovom „
Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar“, Saponiom, Kanditom, Lanicom, G Bowlingom i Borovom.Izvanredna profesorica Marija Ham, koja je nositeljica ovog kolegija, ističe da su sve ove suradnje rezultiraleobostranim zadovoljstvom i koristi i za studente i za poslovne subjekte te će stoga Ekonomski fakultet u Osijeku iste nastaviti provoditi i u budućnosti. Studenti kroz ovu vrstu suradnje dobijaju priliku primijeniti svoje znanje u praksi te se predstaviti potencijalnim budućim poslodavcima dok poslovni subjekti dobijaju svježe, kreativne i inovativne ideje za razvoj svog poslovanja te priliku da nagrade i zaposle studente koji se istaknu.
Tekst: Anamaria Milković, studentska udruga Bookmark
Foto: studentska udruga Bookmark