
Predavanje "
Vođenje projekta: Uloga Customer Success-a" održat će se u
utorak, 29. studenog 2016. godine u vremenu od 18:00 do 19:00 sati u BIOS-u.
Posljednjih nekoliko godina SaaS (Software as a Service) tvrtke sve više prepoznaju važnost Customer Success-a u poslovanju. Glavni cilj ove relativno nove uloge u IT industriji je povećanje poslovne uspješnosti klijenata kako bi se dugoročno smanjila stopa odljeva (churn) i povećao profit.
Na predavanju će detaljnije razgovarati o:
- ulozi Customer Success-a u tvrtkama koje koriste pretplatnički poslovni model.
- Predstavit ćemo načine kako implementirati Customer Success u post-prodajnoj fazi projekta, izazove koji se mogu pojaviti te načine kako ih prevladati.
- Predavač će podijeliti osobna iskustva implementacije Customer Success-a u tvrtki Shoutem.
PREDAVAČ: Ružica Kadić, Account Manager iz tvrtke Shoutem. Po struci univ.spec.oec. Financija i bankarstva svoje profesionalno iskustvo započela je u industriji čelika, a kasnije kao freelancer u poslovima grafičkog dizajna i digitalnog marketinga.
Prijava: