Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



BIOS: Predavanje "Vođenje projekta: Uloga Customer Success-a"

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 71951
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 24.11.2016. 10:45 
Naslov:  BIOS: Predavanje "Vođenje projekta: Uloga Customer Success-a"
29.11.2016. 18:00
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Predavanje "Vođenje projekta: Uloga Customer Success-a" održat će se u utorak, 29. studenog 2016. godine u vremenu od 18:00 do 19:00 sati u BIOS-u.

Posljednjih nekoliko godina SaaS (Software as a Service) tvrtke sve više prepoznaju važnost Customer Success-a u poslovanju. Glavni cilj ove relativno nove uloge u IT industriji je povećanje poslovne uspješnosti klijenata kako bi se dugoročno smanjila stopa odljeva (churn) i povećao profit.

Na predavanju će detaljnije razgovarati o:
- ulozi Customer Success-a u tvrtkama koje koriste pretplatnički poslovni model.
- Predstavit ćemo načine kako implementirati Customer Success u post-prodajnoj fazi projekta, izazove koji se mogu pojaviti te načine kako ih prevladati.
- Predavač će podijeliti osobna iskustva implementacije Customer Success-a u tvrtki Shoutem.

PREDAVAČ: Ružica Kadić, Account Manager iz tvrtke Shoutem. Po struci univ.spec.oec. Financija i bankarstva svoje profesionalno iskustvo započela je u industriji čelika, a kasnije kao freelancer u poslovima grafičkog dizajna i digitalnog marketinga.

Prijava:

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: