Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Grad postavlja dva solarna trepćuća prometna znaka u Divaltovoj i Ulici Svete Ane

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 66090
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 12.09.2016. 11:01 
Naslov:  Grad postavlja dva solarna trepćuća prometna znaka u Divaltovoj i Ulici Svete Ane
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Gradska uprava objavila je prošlog tjedna poziv svima zainteresiranima za dostavu ponudu za nabavu, dopremu i postavljanje solarnih trepćućih prometnih znakova.

Radi se o dva trepćuća solarna prometna znaka B02 (STOP) koji će se postaviti na dvije prometno frekventne lokacije u gradu: jedan će biti postavljen u Ulici Svete Ane neposredno prije križanja s Ružinom ulicom, a drugi će biti postavljen u Ulici Martina Divalta neposredno prije križanja sa spojnom cestom Vukovarska-D2.

Trepćući solarni prometni znak sa bljeskalicama te LED ispisom teksta „OPREZ“ i „STOP“ u crvenoj boji mora imati integrirani radar za nadolazeća vozila koja na udaljenosti od cca. 100-150 m registriranjem brzine vozila veće od 29 km/h pali bljeskalice i LED ispis naizmjenično „OPREZ“ „STOP“.

Obzirom da je riječ o solarnim uređajima, jedna od njihovih karakteristika je i da moraju imati solarni modul s autonomnim funkcioniranjem do cca 20 dana, uključujući i GEL akumulator i regulator punjenja.

Izvršitelj radove mora planirati i izvoditi tako da se omogući sigurno odvijanje cestovnog i pješačkog prometa na tim lokacijama. Po završetku radova, izvršitelj je dužan sve raskopane i korištene površine vratiti u prvotno stanje.

Rok za dostavu ponuda je 14. rujna 2016. do 09:00 sati. Ponude se dostavljaju na ponudbenom listu s troškovnikom na adresu: Grad Osijek, Upravni odjel za financije i nabavu, Kuhačeva 9, 31000 Osijek, poštom u zatvorenoj omotnici ili na fax: 031/321-363, odnosno na e-mail: nabava[at]osijek[dot]hr.

Rok isporuke je 20 dana od dana potpisa ugovora ili zaprimanja narudžbenice.

Sve detalje natječaja, uključujući ponudbeni list i troškovnik, možete pronaći dolje u tekstu.





Tekst: Osijek031.com

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: