Završena je prva nacionalna kampanja „
Biciklom na posao“ u kojoj je ove godine sudjelovao
rekordan broj organizacija iz cijele Hrvatske.
To je
prva i najveća nacionalna
biciklistička kampanja koja je trajala od 9. svibnja do 2. lipnja, a cilj joj je bio da organizacije iz
cijele Hrvatske, njihovi
odjeli i zaposlenici ostave automobile u garaži i promoviraju bicikl kao poželjno prijevozno sredstvo.
U ovogodišnjem izazovu sudjelovalo je
875 organizacija s gotovo 8.000 sudionika, a dvije osječke tvrtke ostvarile su odlične rezultate u svojim kategorijama. Tako je Saponia d.d. pobijedila u kategoriji organizacija s preko 500 zaposlenih jer se 6,4% njihovih zaposlenika uključilo u akciju.
U kategoriji organizacija s 50 do 199 zaposlenih prvo mjesto odnijela je osječka osnovna škola „
Mladost“ čijih se 68% zaposlenika pridružilo akciji. U istoj kategoriji odlično drugo mjesto osvojio je osječki
Centar za socijalnu skrb s 56% zaposlenika koji su sudjelovali u akciji.
Pobjednici svake kategorije ovaj će tjedan biti kontaktirani s detaljima o nagradama i načinu preuzimanja.
Kompletne rezultate kampanje „Biciklom na posao“ možete pronaći na
ovoj poveznici.