Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Završnica Žito case studyja na Ekonomskom fakultetu u Osijeku

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 66070
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 25.03.2016. 14:19 
Naslov:  Završnica Žito case studyja na Ekonomskom fakultetu u Osijeku
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

U četvrtak, 24. ožujka 2016. godine, na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, održana je završnica Žito case studyja.

Prisjetimo se, natjecanje Žito case study službeno je otvoreno 15. prosinca 2015. godine kad je gospodin Marko Pipunić, predsjednik Uprave, održao predavanje na Ekonomskom fakultetu u Osijeku te su predstavljena četiri problemska zadatka u tematski različitim područjima interesa: (1) Marketing strategija i promotivne aktivnosti, (2) Brendiranje i dizajn ambalaže, (3) Logistika i distribucija te (4) Prezentacijski centar.



Nakon tri mjeseca rada na rješavanju problemskih zadataka najuspješniji timovi izlagali su svoje radove pred profesorima Ekonomskog fakulteta u Osijeku i stručnim žirijem koji su činili: predsjednik Uprave tvrtke Žito d.o.o. - Marko Pipunić, dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku - Vladimir Cini, prodekanica za nastavu na Ekonomskom fakultetu u Osijeku - Sunčica Oberman Peterka i docentica s Pravnog fakulteta u Osijeku – Martina Mikrut.



Nakon izlaganja radova održano je svečano proglašenje pobjednika koji su podijelili nagradni fond od 48 000 kuna, dobili priznanja te mogućnost zapošljavanja u tvrtki Žito d.o.o.Najbolje rješenje za problemski zadatak „Marketing strategija i promotivne aktivnosti“ ponudile su: Matea Čuljak, Anamaria Milković i Maja Živković, drugo mjesto osvojili su: Dinko Romer i Ivan Šarić dok su treće mjesto osvojile: Una Dumančić, Tina Duvnjak i Ana Jukić. Najuspješniji u kreiranju rješenja za problemski zadatak „Brendiranje i dizajn ambalaže“ bili su: Bruno Mandić, Marin Peranović, Juraj Rašić i Vedrana Vdovjak, drugo mjesto osvojile su: Nina Cerić i Ivana Pašuld dok su treće mjesto osvojili: Doris Galinec, Kristian Pavić, Lucija Rončević i Matej Zbiljski. U problemskom zadatku „Logistika i distribucija“ prvo mjesto osvojili su: Vjekoslav Leko, Borna Turalija i Filip Turjak, drugo mjesto osvojili su: Filip Poznić, Mario Raič i Tomislav Vajda dok su treće mjesto osvojili: Matteo Rakitić i Nemanja Stojanović. Najkreativniji u rješavanju problemskog zadatka „Prezentacijski centar“ bili su: Bruno Mandić, Marin Peranović, Juraj Rašić i Vedrana Vdovjak, drugo mjesto osvojili su: Karlo Lukić, Iva Pavlović, Dora Perić i Krešimir Strahonja dok su treće mjesto osvojili: David Ivančić, Ana Serdarušić i Adam Vovra.

Nadamo se da je ovaj projekt tek početak uspješne suradnje Ekonomskog fakulteta u Osijeku i tvrtke Žito d.o.o. te nam je izrazito drago vidjeti da su studenti kroz isti dobili priliku razviti svoja znanja i vještine te se predstaviti potencijalnom budućem poslodavcu, a tvrtka Žito d.o.o. uspjela potaknuti studente da pokažu svoju kreativnost i primijene znanje iz teorije u praksi kroz rješavanje zadanih problemskih zadataka.



Svi zainteresirani prezentacije pobjedničkih timova mogu poslušati na stručnoj konferenciji MARKET&NG u četvrtak, 7. travnja 2016. godine, na Ekonomskom fakultetu u Osijeku.



Tekst i foto: Anamaria Milković, studentska udruga Bookmark

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: