Bili smo pozvani studentima
Ekonomskog fakulteta u Osijeku ispričati priču o portalu
Osijek031.com u kontekstu "
content marketinga", rado smo se odazvali i nadamo se kako smo imali studente naučiti čemu. Uzvraćamo istom mjerom - objavom izvještaja studentice pete godine
Maje Živković iz studentske
Udruge Bookmark. Hvala, Majo! ;-)
Kolegij
Multimedijalni marketing pod vodstvom doc.dr.sc.
Davorina Turkalja i Ivana Kelića univ.spec.oec., ove je srijede bio
nadograđen još jednim izvrsnim gostujućim predavanjem. Temu content marketinga punoj dvorani studenata približio je upravo osnivač i glavni urednik najpopularnijeg lokalnog portala
Osijek031 te konzultant za e-trgovinu u
osječkoj tvrtki Inchoo, Dražen Karačić-Šoljić.
Content marketing trenutno je jedna od
najbrže rastućih marketinških tehnika i alata čiji će značaj u potpunosti biti viđen tek u budućnosti.
Dražen Karačić-Šoljić svoje je iskustvo sa sadržajem i privlačenjem ciljne publike da dolazi konzumirati taj sadržaj podijelio kroz priču o tome kako je ideja za mailing listu Osječanima o lokalnim događanjima prerasla u
Osijek031,
najpopularniji osječki portal „
uz šalicu kave.“
Kao motiv za
osnivanje portala naveo je upravo događanja koja i sam voli posjećivati, a koja se
neće organizirati ukoliko ista ne budu dostatno posjećena. No, kako će posjetitelji doći ukoliko ne znaju da se događaj održava? Tu je nastupio upravo
Osijek031 kao baza svih događanja u
Osijeku i okolici.
Karačić-Šoljić dotaknuo se i poslovnog modela ovakvog portala, pri čemu je ključno dobro
balansirati trojstvo organizatora
događaja, portala i publike (građana). Content marketing za cilj ima prepoznati stvarnu potrebu publike i izdavača te tu potrebu pretočiti u uslugu koju će relevantno prikazati.
Osijek031 tako svojim posjetiteljima nudi
najave, ali i
popratne izvještaje s događanja u obliku članaka, foto galerija i videa koji privlače i one koji su događanje posjetili, no i one koji nisu bili kako bi vidjeli što su propustili. Takvi će posjetitelji zatim najčešće nastaviti
redovno pratiti portal kako ne bi propustili još jedno takvo događanje te samim time postati redovni čitatelji portala. Uspješan content marketing temelji se na stvaranju povjerenja koje se kasnije monetizira
kroz buduće klijente.
Osim znanja o content marketingu, Karačić-Šoljić je nekolicini studenata podijelio i
sjemena rajčice kojima se kroz svoju Facebook stranicu
Volim rajčice bavi kao hobijem. Predavanje je, dakle bilo višestruki zgoditak za studente koji će se sigurno, ukoliko se ne odluče za bavljenje content marketingom, okušati u uzgoju neuobičajenih sorti rajčice!
Tekst i foto: Maja Živković, Udruga Bookmark