Tvrtka Elektromodul, koncesionar sustava
održavanja i naplate parkiranja u Osijeku, u prvih devet mjeseci ove godine nesavjesnim je Osječanima poslala
383 obavijesti o ovršnom postupku.
Radi se o građanima koji
nisu platili parkiranje na nekom od za to određenih mjesta u gradu, niti su parkiranje platili naknadno, po primitku opomene.
Naime, procedura je takva da se korisniku
prvo šalje opomena na kućnu adresu s računom za dnevnu kartu parkiranja u zoni u kojoj je vozilo parkirao. Ukoliko se korisnik ogluši na tu opomenu, Elektromodul preko svojih ugovornih tvrtki pokreće
ovršni postupak zapljene duga s računa ovršenika. Ovršni postupak naravno podrazumijeva i plaćanje kamata i troškova samog postupka, pri čemu se ukupni iznos duga višestruko povećava.
Broj ovršenika do kraja godine mogao bi biti otprilike jednak onome iz 2014. godine kada je Elektromodul pokrenuo ukupno
437 postupka prisilne naplate potraživanja. S obzirom na broj korisnika parkiranja u Osijeku, nije riječ o velikom broju prekršitelja, a većina građana plati dnevnu kartu po opomeni i uštedi si nepotrebne troškove ovršnog postupka.
„
Duga ruka“ Elektromodula obuhvaća i nepropisno parkirana vozila iz svih gradova u Hrvatskoj kao i iz inozemstva, a svi oni koji imaju neke nejasnoće u vezi opomene trebaju osobno doći u Elektromodul (Andrije Hebranga 7), ili ih kontaktirati na telefon
031 358-411 ili na e-mail
elektromodul[at]elektromodul[dot]hr.
Tekst: M.M./Osijek031.com