Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Do daljnjega ništa od rekonstrukcije pet pružnih prijelaza u gradu

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 71830
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 15.09.2015. 13:43 
Naslov:  Do daljnjega ništa od rekonstrukcije pet pružnih prijelaza u gradu
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Iako se mnogo govori o denivelaciji jednog od najprioritetnijih pružnih prijelaza u Osijeku, onoga u Ulici svetog Bogdana Leopolda Mandića, od toga, barem za sada, neće biti ništa.

Kako smo već pisali, još u ožujku 2012. godine grad Osijek i Osječko-baranjska županija naručili su od instituta IGH izradu Prostorno-prometne studije prometnog sustava Osijeka sa širim okruženjem. Dokument vrijedan gotovo 5 milijuna kuna dovršen je naredne godine i usvojen u Gradskom vijeću i Županijskoj skupštini, a radi se o sveobuhvatnoj studiji prometne mreže cestovnog, željezničkog, zračnog i rječnog prometa rađenoj za narednih 40 godina kako bi cijeli prometni sustav bio efikasan i konkurentan, a usluga kvalitetnija, bolja i brža.

Među najvažnijim dijelovima studije za grad Osijek nalazi se rekonstrukcija i denivelacija pet pružnih prijelaza u Osijeku: u Ulici sv. Leopolda Bogdana Mandića, na Biljskoj cesti, u Svačićevoj ulici, Vukovarskoj ulici te na ulazu u grad kod Nemetina. Studijom je predviđena gradnja dvaju nadvožnjaka (za prijelaze u Mandićevoj i na Biljskoj cesti) te triju podvožnjaka.

Obzirom da ni grad ni županija nemaju financijske mogućnosti upustiti se u ovako opsežne zahvate, kao partner su uskočile Hrvatske željeznice koje su zainteresirane za projekt elektrifikacije željezničkog koridora 5C (Osijek - Strizivojna - Vrpolje) za koji bi se novac dobio iz europskih fondova. No, obzirom da taj projekt iziskuje velika ulaganja poput gradnje željezničkih postaja u Čepinu i Đakovu i novog ranžirnog kolosijeka što trenutno nije među prioritetima HŽ-a, cijela je priča završila na sporednom kolosijeku.

Doduše, još uvijek postoji mogućnost da se iznađu sredstva i krene se s rekonstrukcijom prioritetnog pružnog prijelaza u Mandićevoj kako je i planirano, 2017. godine, no cjelokupni projekt obnove kritičnih pružnih prijelaza u gradu bit će definitivno pomaknut.



Tekst: M.M./Osijek031.com

Pročitajte i..
Predstavljena Prometna studija Osijeka i okruženja [2013.]
Dodatna sigurnost za pet pružnih prijelaza u Osječko-baranjskoj županiji
HŽ postavlja rampu na pružnom prijelazu u Ulici kralja Zvonimira u Antunovcu

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
dani_os
Offline
Ukupno postova: 307
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Upozorenja : 2Upozorenja : 2
Post Postano: 15.09.2015. 16:19 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

o o tom pružnom prijelazu na čepinskij se prića već 20 godina. prije je bila jedna od najprometnijih ulica u hrvatskoj, sad je razlog taj da se nema para za sanaciju tog pružnog prelaza? yea

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 71830
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 16.09.2015. 11:28 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Pročitajte i ostale Facebook komentare

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: