Lion´s City Hybrid jedan je od najnovijih modela autobusa tvrtke MAN koji ovih dana prometuje osječkim ulicama. Riječ je o posebno štedljivom autobusu kakve bi htio u svom voznom parku imati svaki grad, pa i Osijek.
Novi je autobus predstavljen na današnjoj konferenciji za novinare u Gradskom prijevozu putnika.
Prometuje na najfrekventnijoj liniji Jug 2- Gajev trg- Vijenac Petrove gore i samo za nekoliko dana vožnje potvrđeno je kako na 100 kilometara troši oko 35 litara dizelskoga goriva, što je gotovo 20 litara manje nego što troše najnoviji MAN-ovi autobusi proizvedeni 2009. godine, koje sada uglavnom koristi osječki GPP. Izjavio je to Alan Brezovac, pomoćnik direktora GPP-a za tehničke poslove.
On je dodao kako je namjera, ili bolje rečeno želja osječkoga javnog prijevoznika smanjiti troškove prijevoza i sačuvati okoliš tako da će svaka buduća investicija u nove autobuse biti ulaganje u hibridna vozila, poput ovakvoga koji se promotivno vozi Osijekom. Za to će, podsjetio je Brezovac, svakako trebati posebna ulaganja, suradnja s Fondom za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost te odgovarajućim fondovima Europske unije. Podsjetio je kako danas osječki GPP godišnje troši milijun litara goriva, te bi mu puno značila moguća ušteda od 40 %.
Prosječan MAN-ov "običan" dizelski autobus danas košta oko 240 tisuća eura, hibridni koštaju više, no cijena može ostati ista ako se u projekt uključe sredstva iz Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost, za što postoji mogućnost.
Tehničke karakteristike autobusa Lion´s City Hybrid predstavio je Zvonko Gabud iz tvrtke MAN Importer Hrvatska d.o.o. Istaknuo je kako je ovo prvi takav autobus na probnoj vožnji u Hrvatskoj, a da ga koriste javni prijevoznici u Beču, Minhenu i, primjerice, Barceloni. Njegova je posebnost u tome što na poseban način koristi energiju kočenja, elektromotori značajno smanjuju emisiju CO2, za 30% se smanjuje potrošnja dizelskoga goriva i u konačnici takvi autobusi, osim što čuvaju okoliš i štede novac i energiju- pružaju mogućnost udobne vožnje, prilagođeni su za prijevoz invalida u kolicima i povećavaju kvalitetu življenja u gradovima.
Iako dva tjedna MAN-ov hibridni autobus vozi Osijekom u akciji koja je besplatna, ipak u GPP-u ističu kako je za ulazak u autobus potrebno posjedovati GPP-ovu iskaznicu.
I nekako mi ovi podaci o potrošnji ne štimaju.
Stari autobusi su prošle godine potrošili 37 lit/100 km (prema izvješću za 2014,) a ovaj najnoviji koji će štediti i do 40% goriva će trošiti 35 lit/ 100 km.
hm..hmm...
A ništa nisu rekli ni za onog hibridnog Volva koji je bio na probi prije ovog MAN-a. Kako se on pokazao na testu ???
I nekako mi ovi podaci o potrošnji ne štimaju.
Stari autobusi su prošle godine potrošili 37 lit/100 km (prema izvješću za 2014,) a ovaj najnoviji koji će štediti i do 40% goriva će trošiti 35 lit/ 100 km.
hm..hmm...
A ništa nisu rekli ni za onog hibridnog Volva koji je bio na probi prije ovog MAN-a. Kako se on pokazao na testu ???
hm..hmm..
Jebo te Medić u čmar !
_________________ Ako još ima pravde, tada se nemam čega bojati. Ako je nema, znači da se boje oni koje hoće moju glavu.
Georges Danton
šta fali Manovima? Slažem se s tobom gladnikruha, bio je Volvo prije ovog Mana, ali imaju i još jednog Volva drugog na ulicama trenutno, i o njemu nisu pisali kao ni o prošlom,
A što se tiče Mercedesa, koliko ja znam oni se sastavljaju u Turskoj i nisu baš pouzdani
_________________ Svatko ima priliku da se uvali u nepriliku.
I nekako mi ovi podaci o potrošnji ne štimaju.
Stari autobusi su prošle godine potrošili 37 lit/100 km (prema izvješću za 2014,) a ovaj najnoviji koji će štediti i do 40% goriva će trošiti 35 lit/ 100 km.
hm..hmm...
A ništa nisu rekli ni za onog hibridnog Volva koji je bio na probi prije ovog MAN-a. Kako se on pokazao na testu ???
vule je napisao/la :
šta fali Manovima? Slažem se s tobom gladnikruha, bio je Volvo prije ovog Mana, ali imaju i još jednog Volva drugog na ulicama trenutno, i o njemu nisu pisali kao ni o prošlom,
A što se tiče Mercedesa, koliko ja znam oni se sastavljaju u Turskoj i nisu baš pouzdani
A s kim se ti slažeš ili s kim raspravljaš?
Ja sam spomenuo Volva, a ne ovaj Medićoljubac.
Jesi ti GPPovac? Ili barem neki vozač autobusa koji zna koliko stvarno troše ovi stari MAN-ovi?
Jer ovaj pomoćnik pomoćnika direktora očito nema pojma lii je izvješće GPP-a za 2014. krivotovrina.
I iphone se sastavlja u Kini ili gdje već pa je na samom vrhu glede kvalitete.
Zbog čega drugovi i o ovome šute? Hhoće li ova 'transparentna' vlast javnosti predočiti rezultate testiranja svih autobusa ili su se oni već odavno odlučili, a sada rade predstavu za javnost unaprijed favorizirajući jednu marku.
Pitam se pitam, tko će ovaj puta pokupiti 'pinku'.