Jošava je napisao/la: ›
simo031 je napisao/la ( Pogledaj post): ›
Jošava je napisao/la: ›
Predviđeno za:
doka za uhljebe i kronične gubitaše:
-GPP d.o.o. 14.900.000
|
Možeš li mi odgovoriti kako bi ti riješio problem GPP-a?
|
U gradu bih uz pomoć EU fondova kompletan prijevoz prebacio na struju, a periferiju prepustio tržištu.
Koliko GPP troši na gorivo? I na popravke stare krame od autobusa koji ne zadovoljavaju niti jedan EU standard da bi uopće smjeli prometovati gradom?
Zašto Čepin koji je zasebna općina treba imati GRADSKI prijevoz? Zato što je to komunističko naslijeđe? Ili Bijelo brdo npr. koje pripada općini Erdut?
Ajde Višnjevac, Tenje, prekodravlje još nekako, ali ovi nek se snalaze.
I naravno, pola toga bih otsourcao, a ne otvarao vulkanizerske radnje koje su trebale biti konkurencija privatnicima.
Rade sve naopako.
Ja ih kritiziram ne zato što ih mrzim, već zato što su prokockali moje povjerenje.
Ispada da je Glavašev Cosa-nostra način upravljanja učinkovitiji iako najzaslužniji za uhljebizam.
|
- Novac iz EU fondova je super, pod uslovom da postoje ljudi u gradu koji su u stanju ispuniti preduvjete da se dođe do njih, što nije baš jednostavan zadatak. Pozdravljam proširenje prometa na električni pogon.
- GPP nikada u svojoj povijesti nije imao mlađi autobusni vozni park
- Nije sporno da GPP-e vozi okolne općine, ali samo po tržišnim cijenama. Nitko ne brani lokalnim općinarima da subvenciraju prijevoz svojim mještanima i time im kartu učine jeftinijom. Onako kako to i grad Osijek (i mnogi drugi gradovi) čine.
- Višnjevac i Tenja su MO grada Osijeka te time uživaju ista prava i obveze
- Outsosing je blago rečeno upitno učinkovita metoda, bar kada se radi o onoj šačici ljudi koja je ostala raditi na održavanju vozila. Njihov broj je u odnosu na stanje prije domovinskog rata sveden na jednu trećinu, a broj linija i polazaka se znatno povećao, samim time i opseg posla. Osim toga njihova materijalna i nematerijalna prava se konstantno godinama umanjuju. Uvidom i usporedbom karte radnih mjesta javnih i gradskih poduzeća prije domovinskog rata i danas lako je zaključiti gdje curi lova...
- Za vrijeme prošle vlasti (glavaševe kako ti kažeš) u GPP-e je zaposleno najmanje novih djelatnika, što je također provjerljiv podatak.
GPP-e radi i radit će ovako kako radi, dok god su građani nezaposleni i dok nemaju potrebe koristiti usluge gradskog prijevoza. Također, jedan od uzroka ovakvog poslovanja tvrtke su i benefiti koje su razne političke strukture dijelile određenim kategorijama građana u svrhu predizborne promidžbe i kupovine glasova svih ovih poslijeratnih godina.
Dio poslovanja sa minusom mogao bi se ispraviti i uvidom u gore spomenute karte radnih mjesta i korekcijom istih. Jednako tako dio minusa mogao bi se pokriti korekcijom osobnih dohodaka uposlenika, jer je pojedinim kategorijama radnih mjesta enormno rastao osobni dohodak, a radne obveze su im ostale slične ili su se čak i smanjile zbog boljih uvjeta rada informatizacije itd. Ima još toga no besmisleno je nabrajati nešto što već svi znaju, jer nije u pitanju neimanje podataka, nego izostanak želje da se bilo što promijeni. Outsorsing je metoda koja bi doprinijela jedino lošijem imovinskom stanju onih koji doista rade u toj tvrtki, jer uhljebi su tamo voljom gradskih otaca i došli, i zasigurno ih nitko neće nikada neće od tamo sklanjati.
Da zaključimo...
Za stanje u GPP-u i svim ostalim gradskim tvrtkama odgovorni su isključivo i samo gradski oci (bivši i sadašnji), jer bez njihovog pristanka u gradskim tvrtkama ne može se niti prdnuti. U slučaju da "nisu znali" na kakav način se posluje u tim tvrtkama, odgovornost im je tim i veća jer su u tom slučaju nesavjesno radili posao za koji su im građani dali povjerenje.