Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Veliki pad broja zainteresiranih škola za natjecanja iz informatike za učenike osnovnih škola

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 71286
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 23.02.2015. 12:11 
Naslov:  Veliki pad broja zainteresiranih škola za natjecanja iz informatike za učenike osnovnih škola
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

U školskoj 2014./2015. na županijskom natjecanju iz informatike, a koje je održano 20.veljače 2015. god. u Domu tehnike u Osijeku i III. gimnaziji Osijek sudjelovali su učenici osnovnih i srednjih škola iz Osječko-baranjske županije.



Natjecanje za osnovne škole održano u tri informatička kabineta u Domu tehnike prema predviđenoj satnici. Na ovogodišnjem županijskom natjecanju iz informatike za osnovne škole sudjelovalo je ukupno 44 učenika, a iz srednjih škola na smotri radova još 1 učenik. Vidljiv je veliki pad broja zainteresiranih škola, ali nažalost smanjenje i u broju natjecatelja iz programiranja i softvera i smotre radova. Ove godine po prvi put nije bilo prijavljenih učenika iz osnovnih škola za kategoriju smotre radova. Još je tragičnije što je ukupan rezultat iz opće informatike vrlo nizak. Šteta, jer osnove informatike spada u opće obrazovanje, a tek programiranje u napredniji rad u informatici.



Kao i prošle godine organizaciju natjecanja vodila su povjerenstva za osnovnu školu s predsjednikom Davorom Šokcem i povjerenstvo za srednju školu s predsjednicom Snježanom Barabaš – Seršić. Natjecanja su bila valjano organizira i možemo biti zadovoljni u korektnost rada sva četiri povjerenstava.



Rezultati natjecanja dati su u privitku, kao i popis svih natjecatelja s postignutim rezultatima. Ono što je uočljivo i ove godine su mali broj zadataka ( 3-4) i izuzetno teški zadatci. Učenici osnovnih škola trebali su poznavati gradivo matematike unaprijed. O tim problemima poslano je izvješće Državnom povjerenstvu.



Kao i prošlih godina Državnom povjerenstvu neposredno nakon natjecanja poslani riješeni zadatci, kao i rezultati koje je dobila komisija. Konačni rezultati se dobivaju nakon provjere državnog povjerenstva i oni su dati u privitku.



U smotri radova za svaki rad trebalo je ispuniti eveluacijsku listu, a rezultat županijskog povjerenstva nije bio obvezujući za državno povjerenstvo. Ove godine nije bilo puno radova, ali je rad srednjoškolaca bio vrlo kvalitetan i pokazuju da neki učenici imaju ideje što i kako napraviti upotrebljiv program.

Organizacija pripreme testova, ispravljanja, sudjelovanja učenika u obradi te prehrana učenika i mentora bila je dobro i u zadanim rokovima realizirana, a troškovnik je dat u prilogu. Ove godine dio troškove prehrane preuzela je III. gimnazija a dio Zajednica tehničke kulture Osječko-baranjske županije .



Ukupni troškovi za realizaciju natjecanja osnovnih škola vezani su za troškove izrade testova, opće materijalne troškove i rad povjerenstva.



Tekst i foto: Ivo Grgić, prof. i Davor Šokac

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 71286
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 23.02.2015. 23:28 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Facebook komentari:

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
rockeros
Offline
Avatar

Ukupno postova: 661
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 25.02.2015. 3:28 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

normalno kad je program zastario...ja sam prije 15 godina u osnovnoj skoli radio logo...totalno besmisleno..dajte klincima nesto kreativno i u skladu sa vremenom a ne programiranje u logo-u i da uce o disketama

_________________
crk'o nam Marshall-mislim na pojačalo
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: