
S obzirom na sve veću popularnost primjene
elektroničkog marketinga u sve sfere društva, tako i u kolegije na smjeru marketing
Ekonomskog fakulteta u Osijeku, studenti zajedno s nastavnim osobljem konstantno ulažu napore u praćenje, učenje i kreiranje online marketinških aktivnosti (Google day održan na Ekonomskom fakultetu). Dokaz koji ide u prilog jest visoki plasman studenata sa Ekonomskog fakulteta u Osijeku na nedavnom završenom studentskom međunarodnom natjecanju Google Online Marketing Challenge, te konstantno osvajanje prvog mjesta u Hrvatskoj timova s Ekonomskog fakulteta u Osijeku u posljednje tri godine – 2012, 2013 i 2014. Kako bi popularizirali potencijale koje nudi ulaganje u elektronički marketing, kao i mogućnosti
zapošljavanja za studente koji ulažu dodatne napore u obrazovanje o primjeni elektroničkog marketinga tokom 2014. godine u suradnji s poslovnim subjektom Escape proveli smo naprednu edukaciju iz područja Google AdWords-a. Budući da je projekt rezultirao stvaranjem mladih stručnjaka u domeni e-marketinga, te zapošljavanjem istih – projekt se nastavlja i proširuje sa sadržajem, predavačima i modulima.
Kome je projekt namijenjen
Projekt je namijenjen svim studentima diplomskoga studija Ekonomskog fakulteta u Osijeku.
Nositelji projekta
Ekonomski fakultet u Osijeku, Katedra za marketing, poslijediplomski specijalistički studij Marketing posebnih područja, Londonska škola za odnose s javnošću, te predstavnici poslovnog subjekta Escape.
Dugoročni ciljevi projekta
Praktično upoznavanje studenata s tehnikama i alatima Internet marketinga, modelima oglašavanja, aplikacijama koje su im na raspolaganju za korištenje. Polaznici će u okviru projekta samostalno i u timovima kreirati kampanje za poslovne subjekte, te će nakon edukacije moći samostalno provoditi projekte u domeni internet marketinga.
Proces prijave i odabir kandidata
Ekonomski fakultet u Osijeku osigurao je za studente diplomskog studija mogućnost besplatnog sudjelovanja u navedenom programu koji će biti odabrani od strane stručnog povjerenstva. Studenti koji žele participirati u program trebaju ispuniti elektronički obrazac (kliknuti na poveznicu) u kojem trebaju ispuniti svoje podatke (prijave traju do 16.02.2015.). Nakon prijave stručno povjerenstvo iskomunicirati će sa potencijalnim kandidatima i održati testiranja (motivacijsko pismo, provjera znanja o internet marketingu kako bi se utvrdila razina za predavače, projektni zadatak).
Svaki student na početku edukacije potpisuje ugovor o redovitom dolasku, te na kraju seminara dobiva certifikat o uspješno završenom programu.
Trajanje projekta i predavači
Rok za prijavu u elektronički obrazac: 16.02.2015. do 23.59h
Termini predavanja: Ovisno o rasporedu studenata u ljetnom semestru
1. Internet marketing – planiranje i strategija
Ivan Kelić, Ekonomski fakultet u Osijeku
Damir Podhorski, Escape d.o.o.
2. Društvene mreže i PR
Željko Riha, Londonska škola za odnose s javnošću
3. Optimizacija web sjedišta za tražilicu Google
Toni Aničić, Incoo d.o.o.
4. Osnove Google AdWords-a i postavljanje kampanje
Davorin Černoga, Escape d.o.o.
Marina Obšivač, Escape d.o.o.
5. Upravljanje i optimizacija Google AdWords kampanje
Davorin Černoga, Escape d.o.o.
Marina Obšivač, Escape d.o.o.
6. Display oglašavanje u Google AdWords sustavu
Davorin Černoga, Escape d.o.o.
Marina Obšivač, Escape d.o.o.
7. Statističko praćenje i iščitavanje podataka u Google Analyiticsu
doc.dr.sc. Josipa Mijoč, Ekonomski fakultet u Osijeku
8. Analiza uspješnosti internet marketinga – Google Analytics
Zorin Radovančević, Escape d.o.o.
Projekt će trajati ukupno 60 sati gdje će se studenti u prvome djelu upoznati sa teoretskim dijelom, nakon toga će stečena znanja timski primijeniti u praktičnom djelu projekta.
NAPOMENA: U određenim cjelinama (ne u Google AdWords-u) mogu sudjelovati i studenti koji su odslušali naprednu Google AdWords radionicu, također se moraju prijaviti u obrazac.
