Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Saponia i Kandit nagradili najuspješnije studente

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 65696
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 28.01.2015. 18:08 
Naslov:  Saponia i Kandit nagradili najuspješnije studente
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Počevši od listopada prošle godine studenti osječkog Ekonomskog fakulteta su u sklopu kolegija Marketing-strategije i kolegija Upravljanje marketingom rješavali marketinške poslovne slučajeve iz poslovanja Saponije d.d. i Kandita d.o.o. Riječ je o prvoj ovakvoj suradnji Ekonomskog fakulteta sa Saponijom i Kanditom.

Saponia i Kandit su autore najboljih timskih radova nagradili poklon paketima, te priznanjima za uspješno rješavanje poslovnih slučajeva, koja će im zasigurno biti važna referenca kao prilog životopisu prilikom budućeg zapošljavanja. Za case study na temu Kalodont nagrađeni su: Eva-Marija Hrenek, Tihana Mikloš i Luka Anić, a za case study Faks Helizim: Valentina Tatarović, Monika Vasko i Ivana Srb. U rješavanju poslovnih slučajeva za Kandit najuspješniji su bili: Ivana Šoić, Ines Poljak, Domagoj Gujčić, Marko Šestanj, Pero Macokatić i Ivan Balić na poslovnom slučaju Kandit čokolade, a na poslovnom slučaju Kandit bomboni najbolji je bio tim: Marina Đureković, David Ivančić, Martina Matić, Kristian Pavić, Lucija Rončević i Maja Živković.



Kolegij Marketing-strategije izvodi se kao obvezni kolegij na 2. godini diplomskog studija, a kolegij Upravljanje marketingom na 1. godini diplomskog studija Ekonomskog fakulteta u Osijeku. Ovo nije prvi put da studenti na ovim kolegijima rješavaju poslovne slučajeve iz prakse. Predmetni nastavnici - prof.dr.sc. Marcel Meler i docentica dr.sc. Marija Ham, veliki značaj daju iskustvu iz prakse s kojom studenti kroz ovakav način izvođenja nastave dolaze u doticaj. Prethodnih godina studenti su obrađivali slučajeve tvrtki Borovo, Lanico, G Bowling, MIT i drugih.

Prilikom prezentacije najuspješnijih studentskih rješenja i dodjele priznanja koja je održana 27. siječnja na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, predstavnici Saponije i Kandita istaknuli su zadovoljstvo uistinu kvalitetnim analizama i kreativnim te primjenjivim prijedlozima koje su studenti ponudili, a prodekanica za nastavu izv.prof.dr.sc. Sunčica Oberman Peterka dodijelila je zahvalnice tvrtkama partnerima u ovom projektu te iskazala punu podršku uprave fakulteta ovakvim projektima i nadu kako će se ova suradnja nastaviti i u budućosti na korist studenata i gospodarskih subjekata.



Suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije d.d. odnosno Kandita d.o.o. rezultat je obostranih nastojanja implementacije dvosmjernog transfera znanja. Prijedlozi i analize dane u studijama slučaja (case study) koristit će se u promišljanju marketing strategije ovih brendova u stvarnom poslovanju Saponije i Kandita, a na Katedri za Marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku nastavit će se i dalje nastavne sadržaje obogaćivati praktičnim iskustvima iz prakse pomoću poslovnih slučajeva, ali i gostujućih predavanja stručnjaka iz prakse, studijskih posjeta tvrtkama i sl.



Tekst i foto: Marija Ham

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: