U petak, 05. prosinca 2014. godine na
Ekonomskom fakultetu u Osijeku održana je promocija knjige
E-marketing, III. izmijenjeno i prošireno izdanje koju u suautorstvu potpisuju prof.dr.sc.
Drago Ružić, doc.dr.sc.
Antun Biloš i doc.dr.sc.
Davorin Turkalj. Knjiga je
plod višegodišnjeg rada i bavljenja širokim područjem elektroničkog marketinga te logičan nastavak prethodnih izdanja.
Promociju je svečano otvorio dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku prof.dr.sc.
Vladimir Cini, a moderirao recenzent knjige, prof.dr.sc.
Tihomir Vranešević s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Uz profesora Vraneševića knjigu su komentirali i recenzent prof.dr.sc.
Branimir Dukić s Ekonomskog fakulteta u Osijeku te sami autori.
Knjigu sačinjavaju
11 poglavlja na 588 stranica bogato ilustriranog sadržaja. Posebno je istaknuto kako knjiga dolazi u tiskanom i digitalnom obliku (ePub format), a knjigu se može nabaviti u knjižnici i skriptarnici Ekonomskog fakulteta u Osijeku te na
TookBook eKnjižnici (library.tookbook.com). Sljedeći korak autora je kreiranje posebnog web-sjedišta posvećenog knjizi koje će omogućiti kontinuirano ažuriranje i dodatnu promociju izdanja.
Knjiga u brojevima:
- 11 poglavlja
- 588 stranica
- 748 korištenih izvora
- 157 slika
- 27 tablica
Tekst i foto: Doc. dr. sc. Antun Biloš