Poduzetnički dvojac iz Osijeka, braća
Miro i Darko Šarić, skrenuli su pozornost na sebe svojim
čajem za grickanje “Carletti”, a čini se kako je njihova
inovativna poduzetnička ideja prepoznata i vani.
Da podsjetimo, momci su proljetos na
domaće tržište plasirali čaj za grickanje,
autohtoni osječki proizvod, topli napitak s komadima voća. Svaka vrećica sadrži sušeno voće u četiri različita okusa koje se prelije toplom vodom i potom se gricka dok se čaj ispija. Pri tome čaj ne sadrži nikakve kemikalije ili supstrate već se radi o sirovinama poznatog podrijetla, a proizvodi se u Sokobanji (Srbija), jednom od
ekološki najočuvanijih dijelova Europe.
Za njihov se proizvod u međuvremenu zainteresirao i
veliki svjetski igrač, australski
Global Franchise Partners, koji posluje u
32 zemlje svijeta gdje plasira različite proizvode. Partneri iz GFP-a nedavno su otišli u Sokobanju, obišli proizvodne pogone i dali su zeleno svjetlo za plasman na strana tržišta.
No, prije toga čaj “Carletti” će proći određene
preinake kako bi se lakše
približio navikama stranih potrošača, pa će tako vrećica u koju se pakira voće biti biorazgradiva, a boja ambalaže će se promijeniti iz dominantno tamne u bijelu.
Braća Šarić su
nesumnjivo dobili dobar vjetar u leđa koji bi im trebao olakšati plasman na hrvatsko tržište njihove nove ideje,
“Hot fruita”, voćnog pripravka koji se prelije toplom vodom iz cafe aparata, promiješa i posluži. To je proizvod za zimske dane, dolazi u tri okusa, a već je krenuo njegov plasman po hotelima i ugostiteljskim objektima diljem Hrvatske.
Tekst: M.M./Osijek031.com
Foto: infos-osijek