Novi ugovor o koncesiji za održavanje i naplatu parkiranja osobnih vozila u gradu Osijeku potpisali su gradonačelnik Ivan Vrkić i direktorica Elektromodula Ana Kocelj.
Nakon raspisivanja natječaja za 10-ogodišnju koncesiju održavanja i naplate parkiranja osobnih vozila u gradu Osijeku, Elektromodulova ponuda od dva milijuna kuna godišnje za Grad Osijek je bila povoljnija od preostalih ponuda tvrtki iz Varaždina, Valpova i Virovitice. Kako je istaknuo gradonačelnik Ivan Vrkić, promjena cijena parkinga neće biti ali je najavljeno povećanje broja parkirališnih mjesta: "Do sada smo imali 2.531 parkiralište u sustavu naplate, a prema novom ugovoru bit će ih 3.097. Naplata se će se uvesti u neke nove ulice, a to su: Park kralja Petra Krešimira IV, Ulica kralja Zvonimira, Franje Krežme, Zagrebačka od Reisnerove do Zvonimirove, Park kneza Branimira, Keršovanijeva, Cesarićeva i Istarska. Osim toga doći će do nekih promjena u prvoj i drugoj zoni. Tako će iz sustava naplate prve zone prijeći u drugu Pejačevićeva ulica od Waldingerove do Trga pape Ivana Pavla II, Waldingerova od Pejačevićeve do Strossmayerove te Strossmayerova od Waldingerove do Trga Ante Starčevića. Parkirališna mjesta dosadašnje druge zone u Ulici Hrvatske Republike, Blok centru II, Radićevoj od Reisnerove do Školske, Gajev trg, Trg Lava Mirskog i Neumanova postat će prva zona."
Direktorica Elektromodula Ana Kocelj najavila je i manje izmjene u radnome vremenu parkirališta, pa će se tako, kao i do sada, sva parkirališta radnim danom naplaćivati od 7 do 20 sati, a nova od 7 do 15 sati kao i sva ostala subotom. Novi ugovor stupa na snagu početkom 1. siječnja 2015., a vrijedit će do početka 2025. godine.
Kapitalni projekti za grad otvaranje parkirališta nebi li se našlo koje radno mjesto. Toliko parkirnih mjesta u industrijskim zonama koje zjape prazne,dakle sve plaćaju građani koji su ionako osiromašeni..
Baš me zanima koliko će novih mjesta za parkiranje biti pješačkom prijelazu bliže od 5 metara.
Ako parkiraš vozilo na udaljenosti manjoj od 5 metara od pješačkog prijelaza ili biciklističke staze, doći će pauk jer kršiš zakon. Ali kada se parkirna mjesta (i to još ona koja se naplaćuju!) ocrtaju metar-dva od pješačkog (kao recimo kod Parka kralja Krešimira IV, Kralja Zvonimira, Šeperovoj itd...), onda je odjednom sve po zakonu.
Moguće objašnjenje da je riječ o jednosmjernim ulicama ne stoji: u Zakonu to nije navedeno; a primjerice vozač koji kod navedenog parka skreće u Kralja Zvonimira nema preglednost kakvu treba imati.
_________________ I mjesečina može biti pogled na svijet.