Mara, Mata, Myra i Maya dobili su svoje ruho.
Podbrandovi Panone, modernog suvenira za čiji su nastanak
"krivi" mladi afirmirani i neafirmirani
grafički i produkt
dizajneri, dobili su ambalažu u kojoj će, planirano, dospjeti na police trgovina.
Uz već usustavljene proizvode:
majice, tikvice, bilježnice, jastučnice, podloške, nesesere i torbe treća je Panona dizajn radionica, uz ambalažu, iznjedrila i igru memory nastalu na temelju
Oriona, najstarijeg indoeuropskog kalendara.
Treća Panona dizajn radionica, koja je u Osijeku trajala
od 7. do 10. svibnja, i ovog se puta odvijala pod stručnim vodstvom produkt dizajnerice
Mirne Grubišić i grafičkog dizajnera
Marka Jovanovca, a svoj obol stvaranju jedinstvenih suvenira dali su
Alen Čabrić, Igor Toplak, Renato Pongrac, Vladimir Mijatović, Boris Munk, Matija Drozdek, Ante Vekić i Željka Rački-Kristić.
Dizajnerska radionica sastavni je dio projekta
Turistica koji
Udruga Slap uz partnerstvo s DDRFK (Regionalnim resursnim centrom Južnog Zadunavlja) iz Pečuha i Općinom Erdut provodi u okviru prekograničnog programa Hrvatska-Mađarska.
Projekt Turistica financiran je od strane Europske unije i završava 30. lipnja.
Tekst i foto: Udruga za kreativni razvoj Slap