Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Automobili Škojo: 20 godina uspješnog poslovanja

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOva tema je zaključana: ne možete uređivati postove niti odgovarati.
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 66068
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 06.05.2014. 14:46 
Naslov:  Automobili Škojo: 20 godina uspješnog poslovanja
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Prošlu godinu tvrtka Automobili Škojo zaokružila je simpatičnom obljetnicom - 20 godina poslovanja u prodaji i servisiranju automobila. Jednako toliko godina poslovnog iskustva, stalnog unapređivanja potpore kupcima, stručnih usavršavanja za potrebe logistike novim automobilskim tehnologijama koje su s novim modelima pomagali plasirati na tržište i, što je najvažnije, 20 godina neprekidnog održavanja posla u turbulentnim uvjetima domaćeg gospodarstva.



Kada su krajem 2013. u tvrtki precizno prebrojavali dane do dvadesete obljetnice, istovremeno su, i jednako precizno, prebrojali i vlastiti prodajni učinak u obljetničkoj godini i taj podatak dodatno fascinira. Tijekom 2013. Automobili Škojo prodali su čak 660 vozila. Gledano samo u segmentu prodaje automobila, to je bila jedna od najuspješnijih godina. Gotovo polovicu prodaje činila su vozila iz Mercedes-Benzovog osobnog programa (323), zatim čak 175 transportera i 70 kamiona istog proizvođača, te 47 vozila marke Suzuki i 45 ostalih vozila. Razvidno je kako u ukupnoj prodaji Mercedes-Benzovi programi čine više od 86% realizacije.



Uspješne prodajne rezultate valja promatrati kroz prizmu svojevrsne prodajne ofanzive koju je tvrtka proaktivno provodila tijekom cijele prošle godine. Uz osječki, otvoreni su autosaloni u Splitu i Zagrebu gdje je također podizana vidljivost novim modelima automobila, ali su korišteni i kao lokalna ishodišta za nove prodajne aktivnosti i kreativniji pristup tržištu. Drugim riječima, prodajni timovi nisu tek čekali dobro informirane kupce, nego su se trudili pronalaziti puteve do njihovih potreba i prije nego što bi im pažnju zaokupljale globalne kampanje novih modela.



Dvadesetu obljetnicu tvrtka je, kao što i priliči gospodarskom okružju, obilježila radno, popunjenih kapaciteta. Između ostaloga, trudeći se povremeno činiti i promovirati inovacije svog Unibox odjela, za projektiranje, nadograđivanje i preinake na automobilima. Savršeno blistavi Mercedes-Benz Sprinteri, koji su u njihovim pogonima prerađeni u luksuzne mini busove, upućeni su u putnički promet oplemenjeni velikim brojem dobro promišljenih detalja razvijenih da bi povećali komfor putnicima i vozačima.



U tvrtki danas radi 62 stalno zaposlenih djelatnika koji su prošle godine napravili ukupni promet od 220 milijuna kuna.







[Sponzorirani članak]

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: