Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Priopćenje studentskog pravobranitelja Slavka Čandrlića

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 65694
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 24.03.2014. 22:36 
Naslov:  Priopćenje studentskog pravobranitelja Slavka Čandrlića
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Donosimo vam priopćenje studentskog pravobranitelja Slavka Čandrlića:

"Pozvan sam da kao Studentski pravobranitelj Sveučilišta J.J.Strossmayera iskažem svoje mišljenje u vezi činjenice da su posljednjim rebalansom proračuna od 8 do 15 posto srezana sva sredstva za smještaj i prehranu studenata na četiri sveučilišta, u Zagrebu, Rijeci, Splitu i Osijeku i ukupan je iznos tih ušteda oko 20 milijuna kuna. Slijedom ove, i većine prijašnjih odluka Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, te Vlade Republike Hrvatske na koje smo moj ured i ja osobno apelirali, a koje po našem mišljenju idu na štetu studenata, primoran sam dati neopozivu ostavku jer ne mogu opravdati dati mi mandat ako se prava studenata iz mjesec u mjesec uskraćuju, a obveze udvostručuju. Istina jest, da odgovornost za sve navedeno nije na našem uredu, no nakon povećanja studentskih troškova, studentske prehrane, problema sa zdravstvenim osiguranjem studenata i nekim drugim pravima za koje smo se borili, a u kojima nas Ministarstvo nije čulo ili htjelo čuti, smatram da je moralna obveza odstupiti sa mjesta Sveučilišnog pravobranitelja jer ovakvim slijedom događaja izvjesno je da ni u budućnosti neću moći očekivati pomake zbog kojih sam i na kraju legitimno dobio mandat. Zahvaljujem se svima koji su nam pomagali i bili podrška u našem radu i nadam se da će se