Za razgledanje su osigurali sedam
Novih Sprintera, a jedan od njih bio je na raspolaganju i za probne vožnje.
Novi Sprinter još je sigurniji,
manje je škodljiv po okoliš, ekonomičniji i atraktivniji. Dolazi sa serijski ugrađenim
Crosswind Assist – sustavom zaštite od bočnog udara vjetra (svjetska premijera) i opcionalnim sustavima
collision prevention assist - vizualno i zvučno upozorenje u slučaju premalog razmaka između vozila ili prepreke kao i
Blind Spot Assist – sustav upozorenja na vozila u nevidljivom kutu. Novost su
Highbeam Assist – sustav pomoći za duga svjetla i
Lane Keeping Assist – sustav pomoći pri zadržavanju voznog traka.
Novi Sprinter je i prvo lako gospodarsko vozilo na svijetu koje ispunjava buduću normu emisije ispušnih plinova
Euro VI. Dizelski motori: četiri i šest cilindrični, s rasponom snage od 70 kW (95 KS) do 140 kW (190 KS), svi redom sa značajno nižom potrošnjom - kombinirano već od 6,3 l/100 km, to je rekord i senzacija u Sprinterovoj klasi. Četverocilindrični benzinski motor s izravnim ubrizgavanjem iz 1,8 l zapremine razvija snagu od 115 kW (156 KS).
Prijenos snage obavlja ručni mjenjač sa
šest brzina ECO-Gear ili automatski mjenjač sa sedam brzina 7 G-TRONIC PLUS, jedinstven među lakim dostavnim vozilima.
Prije nego što je došao pred kupce Novi Sprinter je
testiran u vožnji na preko osam milijuna kilometara. I konačno je stigao i kod nas.
Foto: Dino Spaić/Osijek031.com
[Sponzorirani članak]