Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Gradionica - terapeutske igre za djecu od 1. do 4. razreda osnovne škole [2014.]

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 70844
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 13.01.2014. 19:56 
Naslov:  Gradionica - terapeutske igre za djecu od 1. do 4. razreda osnovne škole [2014.]
01.02.2014. 10:00
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Od 01.02.2014. započinje novi ciklus Gradionica - terapeutske igre za djecu od 1. do 4. razreda osnovne škole.

„Gradionice“ su rezultat višegodišnjeg rada i usavršavanja, a kroz njih je do sada prošlo preko 120 djece. Pune grupe te zadovoljni roditelji i djeca pokazatelj su kvalitete rada i motiviranosti voditelja.

Opći cilj Gradionica je unaprijediti socijalne vještine djece s ADHD-om, a posebni ciljevi su poboljšanje samopouzdanja, bolja integracija i socijalizacija djece s ADHD-om, razvoj koncentracije te poboljšanje emocionalne kontrole i samokontrole.

U 2014. godini Gradionice se šire u ostale gradove diljem Hrvatske:

ZAGREB – SPLIT – OSIJEK - BJELOVAR

Zimski ciklus Gradionica u svim navedenim gradovima traje od 01.02. do 22.03.2014. (8 subota)

Gradionice se održavaju subotama (ukupno 8 subota), a u njima sudjeluju djeca 1. - 4. razreda osnovne škole. Svaka grupa sastoji se od 8 djece.

Kako bismo dijete poučili socijalnim vještinama bitno je da mu pokažemo na primjeru. Djeci nije dovoljno samo pričati kako se surađuje, kako treba biti ljubazan, velikodušan, već je potrebno da te situacije i iskustveno prođu. S obzirom na dob djece na Gradionicama, učenje kroz igru jedan je od najefikasnijih načina. Na Gradionicama djeca uče kroz igru u dobroj atmosferi gdje su prihvaćeni sa svim svojim vrlinama i manama. Često se događa da ponašanje djeteta s ADHD-om bude istaknuto kao primjer lošeg ponašanja. Najčešće se naglašava samo ono što ne smije raditi, a zanemaruju se vještine i sposobnosti koje dijete ima. Školska sredina postavlja pred djecu zahtjeve koje je ponekad teško ispuniti. Posljedica toga bude pad samopouzdanja jer se dijete osjeća neuspješno i neprihvaćeno u svojoj sredini. Izuzetno je važno djetetu naglasiti ono što čini dobro i za to ga pohvaliti kako bi se osjetilo prihvaćeno i uspješno. Na Gradionicama djeca s ADHD-om često po prvi puta sudjeluju u aktivnostima gdje im se bez osuđivanja ukazuje na neprimjerena ponašanja. Vrline se konstantno primjećuju i svakom se djetetu daju jednake šanse da pokaže u čemu je dobro. Osmijeh svakog djeteta na Gradionicama nam je bitan. Ukoliko se dijete osjeća dobro i prihvaćeno tada je i uspjeh neizbježan.

Metode koje se koriste na Gradionicama su metoda zamjene uloga, metoda glume, metoda razgovora, demonstracije, igre u parovima, igre u grupi. Prilagođava se potrebama i sposobnostima svake grupe i djeteta. Uvažavaju se individualne potrebe i u veseloj atmosferi gdje se prihvaćaju različitosti uči se toleranciji, poboljšava samopouzdanje, emocionalna kontrola i samokontrola, te poboljšava socijalizacija.

OSIJEK
Adresa: Vukovarska 3
Voditelj: Aleksandra Gvozdanović Debeljak, mag.
10.00 – 11.15 od 1. do 4. razreda OŠ
Prijave na telefon 091/977 6773 ili na budenje[at]gmail[dot]com




Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: