Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Ekonomski fakultet Osijek: Google AdWords edukacija

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 70460
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 06.11.2013. 14:24 
Naslov:  Ekonomski fakultet Osijek: Google AdWords edukacija
Od 25.11.2013. 16:00 do 26.11.2013. 19:58 (uključivo)
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

S obzirom na sve veću popularnost primjene elektroničkog marketinga u sve sfere društva, tako i u kolegije na smjeru marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku, studenti zajedno s nastavnim osobljem konstantno ulažu napore u praćenje, učenje i kreiranje online marketinških aktivnosti (Google day održan na Ekonomskom fakultetu). Dokaz koji ide u prilog jest visoki plasman studenata sa Ekonomskog fakulteta u Osijeku na nedavnom završenom studentskom natjecanju Google Online Marketing Challenge. Studenti s EFOS-a završili su kao 18-ti tim u ukupnom poredku od 2453 timova u svijetu i ostvarili prvo mjesto u Hrvatskoj. Kako bi popularizirali potencijale koje nudi ulaganje u elektronički marketing, kao i mogućnosti zapošljavanja za studente koji ulažu dodatne napore u obrazovanje o primjeni elektroničkog marketinga osigurali smo naprednu edukaciju iz područja Google AdWords-a.

Kome je projekt namijenjen:
Projekt je namijenjen svim studentima diplomskoga studija Ekonomskog fakulteta u Osijeku.

Nositelji projekta:
Ekonomski fakultet u Osijeku, Katedra za marketing, poslijediplomski specijalistički studij Marketing posebnih područja, te predstavnici poslovnog subjekta Escape.

Dugoročni ciljevi projekta:
Upoznavanje studenata s konceptom oglašavanja na platformi Google, aplikacijama koje su im na raspolaganju za korištenje. Također, u okviru projekta studenti će kreirati Google AdWords kampanje za poslovne subjekte, te će nakon edukacije moći samostalno provoditi Google AdWords projekte.

Proces prijave i odabir kandidata:
Ekonomski fakultet u Osijeku osigurao je za studente diplomskog studija mogućnost besplatnog sudjelovanja u navedenom programu koji će biti odabrani od strane stručnog povjerenstva. Studenti koji žele participirati u program trebaju ispuniti elektronički obrazac (kliknuti na poveznicu) u kojem trebaju ispuniti svoje podatke i motivacijsko pismo. Stručno povjerenstvo odabrati će 15 polaznika.

Svaki student na početku edukacije potpisuje ugovor o redovitom dolasku, te na kraju seminara dobiva certifikat o uspješno završenom programu.

Termini:
Rok za prijavu u elektronički obrazac je do petka, 15. studenoga 2013. do 23.59h


Termini predavanja: 25. i 26. studeni, te 2. i 3. prosinac u terminima od 16 – 20h na Ekonomskom fakultetu u Osijeku (dvorana 9).

Trajanje projekta i predavači:
Projekt će trajati ukupno 16 sati (četiri puta po četiri sata) gdje će se studenti u prvome djelu upoznati sa teoretskim dijelom, nakon toga će stečena znanja timski primijeniti u praktičnom djelu projekta – provođenje Google AdWords kampanje u praksi.

Predavači su stručnjaci sa dugogodišnjim iskustvom i znanjem o poslovnom modelu Google:

Damir PodhorskiI: Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Sedam godina aktivno radi u vlastitoj tvrtki, u početku kao developer web aplikacija, a kasnije i kao voditelj projekata. Za svoje klijente vodi promotivne kampanje na Internetu koje uključuju oglašavanje na tražilicima (SEM), oglašavanje na društvenim mrežama (Facebook) te kontekstualno oglašavanje (Etarget).

Miroslav Varga: Diplomirao na Fakultetu strojarstva i brodogradnje u Zagrebu 1985. godine. Nakon toga radio je u nizu tvrtki na različitim poslovima. Apsolvirao je dva poslijediplomska studija i sada radi kao SEM u tvrtki Escape d.o.o. iz Osijeka. Ima bogato iskustvo vezano uz Internet, a poglavito u područjima integriranja on-line i off-line odziva internetskih marketinških kampanji. Miroslavovo rješenje je na 4. Web::Strategiji nagrađeno Zlatnom nagradom Web::Strategije (kategorija: Zlatna web marketing kampanja za 2008. godinu). Osim toga, njegov osobni projekt "Vanity", dobio je Zlatnu nagradu Web::Strategije i 2010. godine, za inovativan pristup AdWords oglašavanju – odbor ga je odlučio nagraditi upravo zato što smatra da u promicanju poslovanja ne treba bježati od ideja koje su uspjele vani, ako su prilagođene posebnostima i moguće ih je realizirati na domaćem tržištu.

Certifikati:

GAF – Google Advertising Fundamentals Exam
GSAA – Google Search Advertising Advanced Exam
GAIQ – Google Analytics Individual Qualification

Ostali sudionici i predavači: prof.dr.sc. Drago Ružić, doc.dr.sc. Antun Biloš, Ivan Kelić univ.spec.oec.

[klik za uvećanje]

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
milo_moje
Offline
Ukupno postova: 2875
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 06.11.2013. 20:37 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

"Nikada ne šaljite zaporke putem Google obrazaca."

Što mi to vrijedi kad surađujete sa CIA-om, NCIS-om, NSA-om i ostalim obavještajnim agencijama.

_________________
Život je teška škola, prvo ti da test, pa onda lekciju!
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: