Jedna od
prometno najzakrčenijih ulica u gradu svakako je
Ulica kralja Zvonimira. Tamo je smješteno više frekventnih institucija poput Doma zdravlja, Hrvatskog zavoda za mirovinsko te za zdravstveno osiguranje, kao i brojne druge. Tijekom radnog vremena u toj ulici, kao i u okolnim ulicama, nemoguće je pronaći mjesto za parkiranje, pa
Grad razmišlja o rješenju tog problema
proširenjem zone naplate parkiranja.
U ovom trenutku parkiranje se naplaćuje samo za
mali dio Zvonimirove, od Stepinčeve do Parka kralja Krešimira. Ukoliko se zona plaćanja parkiranja proširi, ona bi vjerojatno obuhvatila Zagrebačku ulicu od Europske avenije do Parka kneza Branimira, sam park, cijelu Zvonimirovu ulicu te Cesarićevu i Keršovanijevu ulicu (do Vukovarske).
Cijena parkiranja po satu ovisila bi o zoni u koju bi te ulice bile smještene, dok bi se stanarima tih ulica omogućila kupovina povoljnijih
godišnjih karata.
Sama
ideja još je u
začetku pa u Gradu nemaju još ništa konkretno, ali jedna od opcija rješavanja gužvi u Zvonimirovoj bila bi i ograničenje vremena parkiranja na sat vremena kao na gradskoj tržnici.
Pitanje naplate parkiranja u Gradu postavljalo se tijekom svih prethodnih lokalnih izbora, pa se tako našlo i među obećanjima aktualne gradske vlasti zajedno s pitanjem
parkiranja u staroj gradskoj jezgri, Tvrđi. No, osim samog pitanja proširenja zone naplate parkiranja, postavlja se i pitanje tko će biti
koncesionar naplate. Ugovor s trenutnim koncesionarom, tvrtkom
Elektromodul, istječe 31. prosinca 2014. godine, a već se šuška o
„novim igračima“ zainteresiranima da preuzmu posao naplate i održavanja pšarkiranja. Spominje se tako skupina poduzetnka iz Čepina, a spominje se i mogućnost da Grad osnuje vlastitu tvrtku koja bi obavljala taj posao.
Tekst: M.M./Osijek031.com
Foto: Foto arhiv Osijek031.com
Pročitajte i:
Predstavljena Prometna studija Osijeka i okruženja [2013.]
Odzvonilo automobilima u Tvrđi?
Zakazuje li prometna kultura Osječana?
Zakazuje li prometna kultura Osječana? [#2]