
Drugi puta su najbolji tim iz Hrvatske, a na svjetskoj razini su osvojili 18. mjesto od ukupno 2453 tima iz cijeloga svijeta! Oni su AdLoomen, osječki tim studenata koji je i ove godine dobio kategorizaciju "Strong" te tako nastavio sjajan niz
od prošle godine kada su bili među top 15 timova
Google Online Marketing Challengea.
Jedina članica prošlogodišnje postave je Marina Obšivač koja je diplomirala i napustila ekipu. Trio u sastavu
Marin Lončar,
Zoran Selinger i
Igor Jurić je kroz natjecanje, koje se sastojalo od AdWords kampanje, najviše problema imalo prilikom
pronalaženja klijenata. No, kroz dvomjesečan proces potvrdili su vlastita znanja i sposobnosti.
Ivano Kelić, asistent profesora Drage Ružića, s Ekonomskog fakulteta u Osijeku, surađivao je s timom. Kažu kako je ove godine Google bio stroži prilikom dodjeljivanja sredstava, ali i fleksibilniji oko pravila ukupne potrošnje budžeta.
"Kampanja koju smo odradili trajala je nešto malo više od tri tjedna. Za partnera smo odabrali biljnu ljekarnu Proteka.hr, koja je specijalizirana u području suplementacije za zdravlje i sport. S direktorom tvrtke Markom Šimovićem vrlo smo brzo dogovorili suradnju i tijekom cijelog natjecanja ostali smo u kontaktu. Dobra komunikacija s tvrtkom važan je dio natjecanja, a razinu koju smo mi ostvarili s tvrtkom Proteka je stvarno za poželjeti.", izjavio je Marin Lončar za
Netokracija.com
Zadovoljstvo ne skrivaju pa su tako odlučili počastiti tri tvrtke s
besplatnom Google AdWords kampanjom. Ispunjavanjem dolje navedenog obrasca dobijate priliku osvojiti:
Besplatno kreiranje Google AdWords kampanje
Mjesec dana vođenja (optimizacija) kampanje
Google AdWords vaučer u vrijednosti od 400,00 kn*
Prijave se mogu napraviti do 15. rujna, a sretni dobitnicima će biti javljeno do 20. rujna 2013. godine.
Pročitajte i...
Studenti EFOS-a u svjetskom vrhu u Googleovom natjecanju
AdLoomen: postanite partner i dobijte internet kampanju - besplatno