Osnivači
Googlea bili su studenti na doktorskom studiju na Sveučilištu Stanford kada su razvili tražilicu koja je danas
najpoznatija web tražilica na svijetu. Stoga je od samog početka Google održavao i cijenio dobre odnose s fakultetima.
Slijedeći navedeni primjer,
Ekonomski fakultet u Osijeku dogovorio je suradnju s
Google Adriaticom, regionalnom središnjicom Googlea na projektu "
Google day at EFOS".
Cilj je projekta popularizirati potencijale koje nudi ulaganje u
elektronički marketing, kao i mogućnosti zapošljavanja za studente koji ulažu dodatne napore u obrazovanje o primjeni elektroničkog marketinga s obzirom na sve veću popularnost primjene istog u svim sferama društva.
Ideja organiziranja projekta proizašla je iz činjenice da studentiu okviru kolegija na smjeru marketing s nastavnim osobljemprof.dr.sc.
Dragom Ružićem i njegovim asistentima dr.sc.
Antunom Bilošem i
Ivanom Kelićem konstantno ulažu napore u praćenje, učenje i kreiranje online marketinških aktivnosti, a upravo Google nudi velik broj rješenja za takve aktivnosti.
Projekt je namijenjen svim studentima
Ekonomskog fakulteta (primarno smjerovima marketing i poslovna informatika), kao i studentima preddiplomske, diplomske i poslijediplomske razine, te studentima
Elektrotehničkog fakulteta i interdisciplinarnog studija "
Kulturologije".
Zainteresirani se pozivaju na predavanja koja će se održati u
četvrtak, 25. travnja 2013. godine od
10h na Ekonomskom fakultetu u Osijeku (dvorana broj 2). Na predavanjima će se predstaviti sudionici projekta –
Joško Mrndže, Contry Manager Adriatic regije i
Nikola Jelačić, Product Strategist iz Googlea,
Damir Podhorski iz Escape agencije za internet marketing i oglašavanje, te studenti
Marin Lončar,
Igor Jurić,
Marina Obšivač i
Zoran Selinger – sudionici i najbolji prošlogodišnji hrvatski tim na studentskom natjecanju Google Online Marketing Challenge.
Dugoročno cilj projekta je u okviru kolegija na
Ekonomskom fakultetu upoznati studente s mogućnostima različitih Googleovih alata i omogućiti im praktičnu primjenu istih, odnosno pripremati studente ne samo akademski, nego i prema zahtjevima tržišta rada.
Ovo je još jedna inicijativa iz Osijeka kojom se želi potaknuti studente da sami porade na svom obrazovanju i izvan formalnih okvira.
Foto: Ana Mišin/Foto-arhiv 031