Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Regionalna razvojna agencija Slavonije i Baranje: predstavljanje projekta "PIADER"

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 70849
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 10.04.2013. 12:36 
Naslov:  Regionalna razvojna agencija Slavonije i Baranje: predstavljanje projekta "PIADER"
11.04.2013. 10:00
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

U četvrtak, 11. travnja 2013. godine, s početkom u 10 sati, u prostorima Regionalne razvojne agencije Slavonije i Baranje u Osijeku, Radićeva 4, pridružite se na Kick off sastanku projekta PIADER (IPA Prekogranična suradnja Mađarska – Hrvatska).

Sažetak projekta:
Turizam na našem području otvara mnoge mogućnosti i nudi razvoj više vrsta turizma: ekološki i kulturni, ruralni, zdravstveni i rekreacijski, gastronomski, lovni i ribolovni, a u zadnje vrijeme i tranzitni i poslovni turizam. Projekt PIADER ima za cilj identificirati turističke potencijale u prekograničnom području nazvanom "povijesna Baranja" (s jedne i druge strane granice!) te u široj prekograničnoj regiji, a sve kako bi se definirali potencijalne mogućnosti investiranja i kako bi se ciljani područje pripremilo za promociju regije privlačne za investitore. Sve to, naravno, u kontekstu održivog razvoja.

Opći cilj: pronaći potencijalne investitore te kroz turističke projekte i investicije pospješiti razvoj ciljanog područja (uz rijeku Dravu).

Neki od očekivanih rezultata:
- Mapa turističkih resursa: eko-regionalni vodič za prekogranično područje, popis turističkih atrakcija i popis nedostataka
- Investicijski vodič radi pronalaženja potencijalnih investitora: praktični vodič koji će sadržavati sva pravila/propise vezano za investicije u pograničnom području, i prijedloge mogućih projekata koji će biti utemeljeni na provedenim analizama i istraživanju, zatim operativno planiranje tih projektnih prijedloga,
- Marketinška strategija i aktivnosti: PR – film, brošura, sudjelovanje na tematskim sajmovima/međunarodnim događanjima (uklj. sudjelovanje na tematskim sajmovima kao što je Sajam turizma u Muenchenu ili organizacija Dana investitora u Bruxellesu), indirektni kontakti s potencijalnim investitorima putem novinara (studijsko putovanje za novinare u projektnom području), kontaktiranje potencijalnih investitora putem direktnom marketinga (na mađarskoj strani)

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: