Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Gisko: Facebook stranica koja potiče kulturu čitanja!

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 65875
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 22.01.2013. 9:04 
Naslov:  Gisko: Facebook stranica koja potiče kulturu čitanja!
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Da društvene mreže mogu imati i pozitivnu stranu pokazuje primjer Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek koja svojih 6.300 fanova na Facebook stranici i 200-tinjak sljedbenika na Twitteru te svakodnevno informira i obavještava o aktivnostima, službama i uslugama koje knjižnica pruža. Korisnike se također informira o novim naslovima, zanimljivostima iz svijeta knjige i kulture općenito, promiče se knjiga i čitanje te se svakodnevno preporučuje barem jedan naslov, uz kratko opisani sadržaj.

Facebook profil Gisko Knjižnica otvoren je početkom 2008. godine kao profil fizičke osobe, a 2012. je zbog Facebookovih pravila ali i mogućnosti koje takva stranica donosi, prebačena u Fan page. Kako bi sve teklo kako treba, Social media manager Gisko svakodnevno ulaže napore kako bi se zadovoljili brojni kriteriji različitih tipova korisnika koji prate stranicu. Da im dobro ide pokazuje i njihovo nedavno provedeno istraživanje u kojem "pratitelji" stranice iskazuju pozitivne reakcije kao što su: Facebook stranica knjižnice poboljšava reputaciju Knjižnice u gradu, objave na stranici potiču nas na čitanje, odlazak u knjižnicu, posudbu preporučenih naslova i slično. Rezultate ovog istraživana možete pogledati na plakatu pri ulazu u Gisko.

Čini se kao najjednostavnija stvar na svijetu, no zapravo je puno teže. Zamislite situaciju u kojoj imate brojne "lajkove" na stranicu ili znatne pratitelje (followere), morate pratiti fanove i njihove upite, u konačnici zadovoljiti njihove potrebe. Pri tome ne treba podsjećati koliko smo svi međusobno različiti. Posao Social media manager je da poznaje zajednicu, komunicira s njom, upozna stavove koji prevladavaju, karakteristike ljudi koji ga "lajkaju" ili prate i, možda najvažnije, da bude dostupan 24 sata, svaki dan u tjednu!

Zbog svega navedenog u Gisko-u vjeruju da su i korisnici zadovoljni ovakvim načinom predstavljanja Knjižnice. Kako im uistinu ide i što još stranica nudi, provjerite sami na Facebook stranici Gisko Knjižnice.


Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: