U salonu tvrtke
Automobili Škojo odnedavno je izložen model nove
Mercedes-Benzove A-klase. Prigodno, bijeli je automobil na crvenom tepihu. Nova i stara A-klasa razlikuju se u najmanju ruku kao stara i nova godina u novogodišnjoj noći. Kabasti
monovolumen još će godinama pouzdano krstariti cestama i našim sjećanjima, ali novi
automobil-gadget ultimativno je okrenut budućnosti. I ako je suditi prema prvim dojmovima u živo - ovo je doista jedan od rijetkih automobila koji uspijeva redefinirati tržišni kamen međaš između modela koji su primarno isticali
praktičnost i novih vizija u kojima se funkcionalnosti kod vozila stapaju na način kako to čine popularni gadgeti.
Tvorci
Baby-Benza, uočljivo je to iz svih tehnoloških i dizajnerskih minijatura od kojih je satkana A-klasa, ovaj su puta bili potpuno lišeni pritiska vlastitog naslijeđa jer su tražili put do srca novih, mladih generacija kupaca. Stoga je ovaj elitni kompaktni model potrebno dobronamjerno doživjeti kao prijevozno sredstvo s dodatnom budućnosnom vrijednošću. On je vrhunska
tehnološka igračka, predmet želja, savršeno dizajniran i već kod ulaznih modela nafilovan superiornim modulima koji brinu o pogonu,
sigurnosti, udobnosti, prevenciji, ali i o dostupnosti individualiziranih sadržaja koje kupci 21. stoljeća neprestano nose sa sobom i konstantno ih nadopunjuju.
U odnosu na prethodnika, nova A-klasa je spuštena bliže cesti i znatno produžena. Prvi komentari dizajna sugeriraju da je znatno agresivniji nego što se to očekivalo od vizualista koji brinu o imageu trokrake zvijezde. No, vjerojatno je uputnije taj prvi dojam ocjeniti smjelim, svježim, čistokrvnim
sportskim iskorakom. Nakon nekoliko minuta razgledanja nameće se zaključak kako je
dinamitnost malog modela dojmljiva upravo zbog toga što sugerira raskoš i profinjenost do sada rezerviranu samo za lađe
visoke klase. Doista, najmanji Mercedes-Benz je automobil s kojim je vrlo brzo moguće razviti i emocionalnu povezanost.
Stabilan, pregledan i uglađen, u osnovnoj izvedbi dolazi s benzinskim motorom od 1,5 litara. Svi motori su snažni i nezahtjevni potrošači - ostali benzinci od 1.6 i 2 litre, snage 115 KS (A180), 156 KS (A200) te 211 KS (A250) te dizelaši 109 KS (A180 CDI), 136 KS (A200 CDI) i najmoćniji sa 170 KS (A220). Svi dolaze sa serijskim Start&Stop sustavom.
Sprijeda izgleda iznimno moćno i ulijeva strahopoštovanje
Bočni pregled otkriva vizure male limuzine za profinjena krstarenja
Stražnji spojler ističe mu sportsku dušu
Auto dug 429 centimetara u živo izgleda znatno duži
[sponzorirani članak]