
Agencija za odnose s javnošću
Simfonija iz Osijeka i
Archidux iz Zagreba organiziraju radionicu pod nazivom "
Demantirati, reagirati, ignorirati? Ili se samo iznervirati računajući da će sutra netko drugi biti tema u novinama" koja će biti održana u
četvrtak, 14. lipnja 2012. godine od
10 do 16 sati, u velikoj vijećnici
Hrvatske gospodarske komore u Osijeku, Europska avenija 13.
Mediji vas svakodnevno zasipaju vijestima o stečajevima, pronevjerama, skandalima, sve je puno senzacionalizma... Prate vas samo loše vijesti, nije se lako nositi s pritiskom unutar tvrtke, a istovremeno novinari neprestano zovu, šalju upite i unatoč vašim nastojanjima da im odgovorite na vrijeme, objavljuju tendenciozne i neistinite napise.
Što napraviti? Treba li demantirati, reagirati ili sve to ignorirati, isključiti telefon i čekati novi dan kada će netko drugi biti "top tema" reći će vam voditelj radionice
Zoran Pucarić, stručnjak za odnose s javnošću koji je bio angažiran u najrazvikanijim medijskim slučajevima u Hrvatskoj.
Naučit će vas kako napisati ispravak
netočne informacije ili odgovor na objavljenu informaciju, analizirati što se može ispraviti, a što ne smije napisati u takvom dopisu. Kako postupiti ako urednik ne objavi vaše reagiranje ili ga objavi na način suprotan
Zakonu o medijima. Koji vas još alati preostaju? Analizirat ćete brojne stvarne primjere ispravaka, objava, odgovora glavnih urednika, primjere tužbi i presuda.
Zoran Pucarić ni sam ne zna koliko je ispravaka i odgovora na objavljene informacije napisao u životu. Za sebe kaže da vjerojatno više ne postoji niti jedan zadatak u odnosima s javnošću koji bi mu predstavljao
izazov.
Kombinirajući iznimno poslovno iskustvo, analitičnost i smisao za finesu, savjetuje ključne klijente te djeluje kao
savjetnik i lobist na brojnim projektima. Do sad je savjetovao mnoge predsjednike i članove uprava, najviše državne dužnosnike i strane investitore "u dobru i zlu".
Stručnjak je za funkcioniranje lokalne samouprave i odnose s institucijama.
Pionir je odnosa s javnošću: suosnivač agencije
Manjgura još daleke 1997. te njezin dugogodišnji direktor i suvlasnik u vrijeme kada je PR bio tek nepoznat pojam u Hrvatskoj i okolnim državama. Danas vodi agenciju za poslovno savjetovanje Archidux d.o.o.
Kotizacija za radionicu iznosi
1000 kn (+PDV), a uključuje materijale i ručak.
Program radionice:
-
10,00 – 11,15 h - Uvodni dio – medijska scena, moderni mediji, utjecaji, etika, kodeks. Analiza i rasprava
-
11,15 – 11,30 h - Pauza za kavu
-
11,30 – 13,30 h - Zakonska regulativa i dobri (i loši) primjeri. Analiza i rasprava
-
13,30 – 14,30 h - Pauza za ručak
-
14,30 - 16,00 h - Izrada reagiranja. Analiza i rasprava. Tužba za objavu reagiranja, tužba za naknadu štete. Ostale mogućnosti zaštite osobnosti.
Vaše prijave dostaviti do 12. lipnja 2012. godine na e-mail adresu:
simfonija.pr.agencija[at]gmail[dot]com ili fax broj 031/200-231. U prijavi navesti
imena polaznika te podatke neophodne za izdavanje računa (točan naziv uplatitelja, adresa, OIB).
Po dobivenoj prijavi dostavit će vam upute za plaćanje.
Za sve dodatne
informacije možete se javiti
Kristini Babić na 095 1979 669 ili na
simfonija.pr.agencija[at]gmail[dot]com.