Jednostavnost korištenja, odlična promocija i doseg do velikog broja kupaca – najčešće su reakcije poduzetnika s područja pograničnih dijelova Hrvatske i Srbije o projektu
CBNET kojeg su pokrenuli
poduzetnički inkubator BIOS Osijek i
Otvoreni Univerzitet Subotica. Riječ je o webshopu
CBNET i u potpunosti besplatno pomaže malim i srednjim poduzetnicima u plasmanu vlastitih proizvoda na području dvije države.
Podsjetimo, uključivanjem
malih i srednjih poduzetnika u projekt, otvorena su im nova tržišta te su, zahvaljujući brojnim mogućnostima, uspješno i kvalitetno predstavili svoje proizvode. Prednosti ovog webshopa su brz način kreiranja vlastite
online trgovine, jednostavan unos proizvoda i mogućnost direktne prodaje zainteresiranim kupcima. Projekt prati i promotivna marketinška kampanja koja je dodatni benefit za sve sudionike.
Među brojnim poduzetnicima koji su se uključili u projekt, zanimljiva je i
slamarska radionica iz Subotice jer nudi vrlo originalne i autohtone ukrase i predmete od slame, koji se gotovo i ne mogu naći u slobodnoj prodaji. Upravo su te gotovo zaboravljene djelatnosti koje imaju
umjetničku i tradicionalnu vrijednost, pokazatelji kako su poduzetnici oba pogranična područja svjesni vrijednosti autohtonih proizvoda. Uz uistinu brojne i raznovrsne predmete oglašene na CBNET webshopu, zanimljivi su i
prirodni proizvodi od ljekovitog bilja,
originalni odjevni predmeti,
oprema za vjenčanja,
drvene figure životinja i brojni drugi predmeti čiji su proizvođači iskoristili sve prednosti ovog projekta.
U projekt su se uključili gradovi Osijek i Subotica, financirala ga je
Europska Unija putem sredstava
IPA programa, a namijenjen je poduzetnicama Osječko-baranjske, Vukovarsko-srijemske županije i Vojvodine.
[Sponzorirani članak]