U tjednu od
7. do 11. svibnja 2012. godine, održano je finale natjecanja
Case Study Competition 2012 u Zagrebu, na kojem su timovi u obliku prezentacije branili svoje prijedloge rješenja pred komisijom sastavljenom od predstavnika poduzeća za koje su radili slučaj.
Case Study Competition je natjecanje u rješavanju pravih i izazovnih poslovnih slučajeva kojim studentska udruga
eSTUDENT (EFZG, FER, FBF, PMF) povezuje poduzeća iz različitih industrijskih grana s najboljim studentima svih fakulteta. Natjecanje se održava uz potporu predsjednika Republike Hrvatske, prof.dr.sc.
Ive Josipovića. Na natjecanju ove godine je sudjelovalo petnaest velikih poduzeća sa šesnest poslovnih slučajeva, za rješavanje koji je se prijavilo
3600 studenata, ukupno
555 timova, koji studiraju na sveučilištima širom Hrvatske od kojih samo najbolji su prošli u finalni krug natjecanja.
Od toliko velike konkurencije i tisuće studenata, devet je studenata u samoj završnici finala predstavljalo Osijek i
Ekonomski fakultet u Osijeku te ostvarili zapažene rezultate.
Tim u kojemu su bili
Matea Zukolo (preddiplomski studij Financijski menadžment),
Marija Pranjić (diplomski studij Menadžment),
Mladen Šalinović (diplomski studij Poduzetništvo) te
Vicko Mustapić (diplomski studij Poduzetništvo), osvojio je treću nagradu u vrijednosti od dvije tisuće kuna, u poslovnom slučaju Erste&Steiermarkische Bank, pod nazivom Loyalty program u 21. stoljeću.
Tim u kojemu su bile studentice diplomskog studija Menadžment
Iva Soldo,
Marija Dražić i
Sarah Gimling zajedno sa
Matejom Cah studenticom diplomskog studija Marketing, osvojio je drugu nagradu koja se sastoji od procjene vještina i kompetencija te izrada profila zaposlenika, "personalni špigl" od strane stručnjaka iz poduzeća Edukator Kreator za svakog člana tima,
mogućnost odrađivanja pripravništva (plaćena praksa) u trajanju do 3 mjeseca u Printera Grupi za sve članove tima i testovi znanja po završetku prakse te izdavanje certifikata.
Studenti koji su postigli najbolji rezultat među Osječkim predstavnicima su ponovno Marija Pranjić i Vicko Mustapić u timu sa studenticom druge godine diplomskog studija Poduzetništvo
Ivanom Slišković, te studentom Fakulteta organizacije i informatike u Varaždinu i Ekonomika poduzetništva
Danijelom Dadović, a osvojili su prvu nagradu u vrijednosti od deset tisuća kuna, u poslovnom slučaju poduzeća Cemex, pod nazivom Promocija putem alternativnih mreža.
Iznimno je priznanje i slučaj gdje su studentica Marija Pranjić i student Vicko Mustapić bili u finalu i osvojili nagrade u dva poslovna slučaja.
Da ovi rezultati nisu rezultati sreće ovih studenta ,već upornosti i rada, pokazuje pogled na sve
dodatne aktivnosti ovih studenata.
Matea, Mladen, Marija i Vicko su tim u još jednom natjecanju, ovaj put na Ekonomskom fakultetu, pod nazivom
Projekt 180, gdje su već pobjedili u tri od tri do sadašnja poslovna slučaja.
Pojedninačno ovi studenti su: trenutni finalisti Intesa Sanpaolo Card University Award natječanja (Marija) i sudionici projekta "
Predstavi svoj zavičaj" (Mateja) kao
Ron Brown Foruma (Matea), sudionici Projekta 180 na Case Study Ožujsko - Zg. pivovara (Sarah, Marija i Mateja, te Danijel i Marija Pranjić), vanjski suradnici Studentskog Zbora Ekonomskog fakulteta (Ivana), pobjednici natječaja za stipendije zbog uspjeha na faksu ali i aktivnosti izvan faksa (Vicko) kao i osvojeno prvo mjesto na natjecanju u oglašavanju
SOS Dječije selo Hrvatska (Mateja), sudionici
ERASMUS programa (Iva – dva puta Finska i Španjolska), članovi udruga
EwoB-a (Ivana, Mladen, Marija, Vicko),
AIESEC-a (Marija, Danijel i Vicko) i
CROMAR-a (Mateja i Sarah) kao i
IAESTE (Iva), sudionici projekata
Tjedan mozga u Osijeku (Marija), sudionici u razmjeni studenata (Mladen, Ivana, Sarah), volonteri (Danijel, Ivana), kao i davatelji
instrukcija za ekonomske predmete (Vicko i Iva).
Također, tim
Građevinskog fakulteta, 3. godine preddiplomskog studija, koji čine
Vjekoslav Janjić,
Martina Paradžiković, te
Josip Bartulić osvojili su 1. mjesto kao i nagradu od 10 000 kuna u rješavanju poslovnog slučaja firme Holcim na temu "Beton – ekološki aspekti i energetska učinkovitost'".
Pored svih obveza na fakultetu koji svi ovi studenti rješavaju u roku oni su pronašli vrijeme i za sve ove projekte, kao i studentske poslove.
Ulaganje u obrazovanje i sudjelovanje u izvannastavnim aktivnostima svakako se isplati i cijeni te ovim putem pozivaju sve studente da sudjeluju u ovakvim aktivnostima, koje im donose nova znanja, iskustvo, poznanstva te utječe na rast njihova
samopouzdanja, a zasigurno i čini to da se ističu u masi.