INA-Industrija nafte, d.d. sudjelovala je jučer na ovogodišnjem "
Business Management Challenge", projektu koji se u organizaciji studentske udruge
AIESEC održava kao dio redovne nastave diplomskih studija na
Ekonomskom fakultetu u Osijeku.
U sklopu spomenutog projekta, odabrane tvrtke studentima predstavljaju svoje poslovne slučajeve i zadaju projektni zadatak, a studenti tada imaju priliku primijeniti stečeno teorijsko znanje na stvarnim slučajevima iz
prakse.
Predstavnici Ine studentima su prezentirali
Projekt izgradnje korporativne kulture u Ini, objasnili što je korporativna kultura i zašto je ona važna u poslovnom okruženju te studentima predstavili njihov projektni zadatak. Nakon završetka projekta, najbolji timovi biti će
nagrađeni, a tvrtke rješenja slučajeva nerijetko mogu primijeniti u svom poslovanju i time dodatno poboljšati svoje dosadašnje prakse. Uključeni i pozvani na sudjelovanje bili su studenti
odabranih kolegija u sklopu redovne nastave, članovi AIESEC-a Osijek te ostali zainteresirani studenti.
Također, 4. svibnja INA je sudjelovala na prvom
Youth2Business Forumu, koji se u organizaciji AIESEC-a održao u Kraljevici. Cilj projekta je povezivanje mladih obrazovanih ljudi s poslovnim sektorom kako bi uspješno razmijenili ideje o aktualnim pitanjima hrvatskog društva. Naglasak je bio na
ekonomskoj krizi, a tema foruma bila je "
Kako nas glas mladeži može izvući iz krize?".
Predstavnici Ine sudjelovali su i na okruglom stolu u sklopu Foruma, na kojem se raspravljalo o
problemu zapošljavanja mladih i utjecaja krize na njih te mogućnostima koje su im dostupne za isticanje kod poslodavaca tijekom zapošljavanja i povećanje šansi dobivanje posla. Nakon okruglog stola studenti su sudjelovali u radionici koju je organizirala INA te se upoznali s projektima i inicijativama kompanije usmjerenima na studentsku populaciju.