-
U tijeku je razmatranje nekoliko varijanti projekta mosta preko Drave, a sve radi racionalizacije i povezivanja mosta u funkcionalnu cjelinu. Uštede ostvarene na mostu bit će iskorištene za daljnju izgradnju dionice na koridoru 5C - to su jučer poručili iz
Hrvatskih autocesta nakon što se u javnosti zadnjih dana dosta spekuliralo da je Vlada čak i odustala od gradnje mosta preko Drave. U HAC-u su potvrdili da će se gradnja mosta nastaviti, ali ne uz onakav projekt i onolika sredstva kolika su bila predviđena.
Iako odgovorni priznaju da je financiranje radova na gradnji samog mosta
osigurano kreditom KfW IPEX - Banke u ukupnoj vrijednosti od 949.386.067,65 kuna (bez PDV-a), očito će most, koji će spajati lijevu i desnu obalu Drave, biti drugačiji od planiranog jer je tako odlučio politički vrh, kojem je milijarda kuna bila
preskupa investicija.
U HAC-u tvrde da se radovi, usprkos posljednjim dvojbama, izvode
planiranom dinamikom i u skladu s prijedlogom plana građenja za 2012., a ukupno je zaključno s travnjem 2012. realizirano 16 posto cjelokupnog ugovora.
-
Uz manju dodatnu investiciju i uz sredstva ušteđena na racionalnijoj izvedbi mosta, sagradila bi se i dionica od mosta Drava do postojećeg čvora Osijek te od mosta Drava do novog čvora Čeminac, što nije bilo predviđeno predmetnim ugovorom - poručili su iz HAC-a.
Kako će na kraju most zaista izgledati, to u ovom trenutku nitko ne zna jer, kako kažu odgovorni, postupak same izmjene i racionalizacije ovisi o nizu faktora, a između ostaloga i o
usuglašavanju s bankom preko koje je osigurano kreditiranje te o ugovornim partnerima.
Tekst: D. Boroš/Glas-Slavonije.hr
Foto: steam/Foto-arhiv 031
Pročitajte i...
Bubalo i pročelnici o transparentnosti, koridoru, komarcima i NK Osijeku
Biljana Borzan: Vlada ne odustaje od strateškog projekta Koridora Vc
Most preko Drave na koridoru Vc bi mogao biti jedan od najljepših u Hrvatskoj