
Točno
šest mjeseci nakon vlasničkog
preuzimanja Kandita od strane
Grupe Mepas, potkraj prošloga tjedna u pogonima te osječke konditorske tvrtke počela je proizvodnja i distribucija
redizajnirane i na višu
kvalitativnu razinu podignute linije proizvoda namijenjenih
domaćinstvima - čokolade za jelo i kuhanje te kakaa i čokolade u prahu pod novim brandom
Kandit Dessert Chef (majstor slastica).
Time je, nakon što je već nešto prije na tržište plasirana redizajnirana
Rum-pločica maxi, počela i proizvodnja redizajnirane 100 i 200-gramske čokolade za kuhanje te kakaa i čokolade u prahu pakiranja 100 gr. Prema riječima
Maria Müllera, direktora Kandita, na taj je način počeo proces
revitalizacije ukupnog portfolia proizvoda.
U okviru
marketinškog plana za idućih šest do osam mjeseci, a objedinjenog u 13 projekata s 45 proizvoda, Kandit će do kraja ove godine na tržište plasirati kroz tri značajna projekta ukupno
deset novih proizvoda, te s tim procesom intenzivno nastaviti iduće godine, a sve na osnovi zaključka njegova novog menadžmenta da Kandit ima
iznimno kvalitetne, no ne i
dovoljno atraktivno i suvremeno opremljene proizvode u skladu s tržišnim zahtjevima i trendovima.
Direktorica marketinga Kandita
Marijana Javorović ističe da su kroz novi vizualni identitet linije proizvoda Kandit Dessert Chef uspjeli odlično povezati
tradiciju i kvalitetu sa
suvremenom percepcijom takvih proizvoda kod potrošača.
- Realizacija projekata poput linije za kulinarstvo - Kanditi Dessert Chefa za manje od šest mjeseci od ulaska novog menadžmenta dokaz su naše ozbiljne i dugoročne namjere da Kandit preraste u respektabilnog proizvođača konditorskih proizvoda u regiji - ističu Müller i Javorović i dodaju da će, kao i za Rum-pločicu maxi, nakon distribucije krenuti nacionalna medijska kampanja za Kandit Dessert Chef linije.
Redizajn Kanditovih proizvoda radi
dizajnerska služba Saponije, također članice Grupe Mepas, koja se već dokazala lansiranjem i dizajnom velikog broja Saponijinih proizvoda, koji su postigli velike uspjehe na hrvatskom i izvoznim tržištima.
- Kvalitetno i vrlo brzo odrađuju sada taj posao i za nas, što nam potvrđuju i iznimno pozitivne reakcije trgovaca - veli Müller.
Nova linija Kanditovih proizvoda, osim na hrvatsko tržište, istovremeno kreće i na njegova izvozna tržišta.
Nova tvornica već potkraj 2013.
Pri kupnji Kandita dogovoreno je da njegov novi vlasnik, za iznos od
6 milijuna eura, kupuje samo tehnologiju i brandove, a da nekretnine mora napustiti u iduće tri godine, tako što će graditi
novu tvornicu na lokaciju Saponije kod Nemetina.
- Ovih dana završena je izrada projektnog zadatka nove tvornice te je definirana sva potrebna tehnologija (postrojenja koja će se preseljavati i nabavljati nova), i sada je u tijeku procedura
ishodovanja dozvola da bi mogla krenuti i sama gradnja - veli Müller.
Izražava uvjerenje da bi, ako sve bude u redu, možda već
krajem 2013. godine nova tvornica vrijedna
15-20 milijuna eura, mogla biti operativna na novoj lokaciji. U realizaciju te investicije uključen je dobar dio menadžmenta i inženjera Saponije. Ukupna površina tvornice trebala bi biti nešto veća od 21 tisuću četvornih metara, ali s obzirom na to da će ona u nekim dijelovima biti na više razina, njezini vanjski gabariti zauzimat će 16 tisuća četvornih metara zemljišta.
Dolaze i novi bomboni
Do kraja godine u Kanditu najavljuju još jedan značajan projekt u kategoriji
bombona. Idući tjedan kreće proizvodnja novih mentol bombona -
Kandit Mentol Zeleni, koji je ujedno i jedan od
najprodavanijih bombona u Hrvatskoj. Predstavit će ga u
redizajniranom pakiranju zajedno s novitetom
Kandit Mentol Ledeni - mentol bombon nove, ledene svježine. Ističu kako su prvi pokazatelji prodaje Kanditovih Rum-pločica maxi iznimno dobri te izražavaju uvjerenje da će tržišni učinci linije Kandit Dessert Chef i budućih novih proizvoda biti još i
znatno bolji.
Tekst: Nikola Vukadinović/Glas-Slavonije.hr
Foto: Foto-arhiv 031