Autor |
Poruka |
Redakcija 031
Ukupno postova: 65914 Spol: Nebitno
|
Raskrižja Europske avenije i Vijenca Ivana Mažuranića te Divaltove i Wilsonove dobila su semafore koji će uskoro biti pušteni u rad. Postavljanje semafora nužno je, objašnjava Zdravko Orešković, iz gradskog Odsjeka za promet, zbog čestih naleta na pješake u aveniji te nespretnog prilaza Divaltovoj iz Wilsonove ulice.
Osim postavljenih semafora, bit će i izmjena u prometnoj signalizaciji. Tako će se iz Europske avenije smjeti skretati lijevo prema Parku kralja Petra Krešimira IV., a jedan od pješačkih prijelaza preko Europske avenije na spomenutom raskrižju bit će obrisan.
- Ostavit ćemo prijelaz na zapadnoj strani raskrižja, a prijelaz kod parka će nestati. Semafor na Europskoj aveniji usklađen je s ostalim semaforima u ulici kako bi signalizacija radila po principu "zelenog vala". Za pješake su postavljena tipkala kojima će pozivati zeleno svjetlo i zaustavljati promet na inače frekventnom i rizičnom prijelazu, objašnjava Orešković.
Semafor na raskrižju Divaltove i Wilsonove nužan je zbog otežanog skretanja lijevo iz Wilsonove na Divaltovu. Sporni pješački prijelaz sada je premješten na istočnu stranu raskrižja.
- Postavljanje semafora i izmjene u signalizaciji koštali su nešto manje od 600.000 kuna s PDV-om, a semafori će uskoro biti i pušteni u rad. Tehnički je sve spremno i jedino se čeka da HEP semafore priključi na mrežu. Semafor na Europskoj aveniji trebao bi proraditi ovog tjedna, a novi semafor u Divaltovoj ulici počet će s radom idućeg tjedna, kaže Orešković.
Tekst: I.Sekol/Glas-Slavonije.hr
Foto: Foto-arhiv 031 |
|
|
|
|
|
PreacheR
Ukupno postova: 1076 Lokacija: Osijek, JUG II Spol: Muško
|
Baš me zanima kakva će biti protočnost Divaltove obzirom da sada stanem na svaki semafor od Karake do Arbanasa! |
|
_________________ Prijete mi noću, u moju sobu krišom uđu. Nađu me budnog gdje slušam otkucaje sata. Priđu mi tiho dok imam kamen 'mjesto srca i lagano sklope prste oko moga vrata. |
|
|
|
oftopik
Ukupno postova: 431 Spol: Nebitno
|
mene opet zanima jel to neka nova tehnologija da se stara zebra briše tako da se skine sloj asfalta tamo gdje je ona bila ocrtana?
stvarno nema neki normalniji način brisanja horizontalne signalizacije nego da se uništava asfalt koji je stavljen prije par godina? |
|
|
|
|
|
oftopik
Ukupno postova: 431 Spol: Nebitno
|
i prilaz novoocrtanom pješačkom je mogao bit i malo širi...ljudi sve deblji, a staze sve uže... |
|
|
|
|
|
Ingo
Ukupno postova: 3470 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
Redakcija 031 je napisao/la ( Pogledaj post): ›
[
[i]- Postavljanje semafora i izmjene u signalizaciji koštali su nešto manje od 600.000 kuna s PDV-om, a semafori će....
|
a mogli smo sve to dati srakicu |
|
|
|
|
|
neo091 Ukupno postova: 100 Lokacija: Ruska svemirska postaja Spol: Muško
|
trebali su napraviti podhodnike pri izgradnji divaltove,sad je gotovo,bolje ovako izrezati ulicu na 100 mjesta i uzeti pare... |
|
|
|
|
|
audiworld
Ukupno postova: 2078 Spol: Nebitno
|
meni je super na Vukovarskoj..od Gajevog pa do križanja s Trpimirovom.. Tamo tko vozi 50 stane 3x na tom potezu,,ja naravno razljepim:D |
|
_________________ .... alergičan na seljačine, primitivce, podobne i ine..... volim i ocvale studente.. alergičan na marijuanu... tu travu treba tretirat pesticidima |
|
|
|
slavkbrk Ukupno postova: 84 Spol: Nebitno
|
Izrezali asfalt a nestucno pokrpali.Mora netko dgovarati za takvu nestrucnost!!! |
|
|
|
|
|
mučki provokator
Ukupno postova: 135 Lokacija: soba Spol: Muško
|
audiworld je napisao/la ( Pogledaj post): ›
meni je super na Vukovarskoj..od Gajevog pa do križanja s Trpimirovom.. Tamo tko vozi 50 stane 3x na tom potezu,,ja naravno razljepim:D
|
Ja sam na oko 120 km/h, jedino tako stignem. Dobar zeleni val, nema šta. |
|
|
|
|
|
mučki provokator
Ukupno postova: 135 Lokacija: soba Spol: Muško
|
oftopik je napisao/la ( Pogledaj post): ›
mene opet zanima jel to neka nova tehnologija da se stara zebra briše tako da se skine sloj asfalta tamo gdje je ona bila ocrtana?
stvarno nema neki normalniji način brisanja horizontalne signalizacije nego da se uništava asfalt koji je stavljen prije par godina?
|
Ja sam dobio dojam da su provlačili neku instalaciju pa su skidali asfalt. Ako su to radili da bi izbrisali zebru onda stvarno nemam riječi... |
|
|
|
|
|
Provokator
Ukupno postova: 1500 Lokacija: US and A Spol: Muško
|
mučki provokator je napisao/la: ›
oftopik je napisao/la ( Pogledaj post): ›
mene opet zanima jel to neka nova tehnologija da se stara zebra briše tako da se skine sloj asfalta tamo gdje je ona bila ocrtana?
stvarno nema neki normalniji način brisanja horizontalne signalizacije nego da se uništava asfalt koji je stavljen prije par godina?
|
Ja sam dobio dojam da su provlačili neku instalaciju pa su skidali asfalt. Ako su to radili da bi izbrisali zebru onda stvarno nemam riječi...
|
nije, čeprkali su neke cijevi pa su iskopali, a sad su se prebacili 100metara istočnije, tamo kod skretanja na sjenjak, pa možda i tamo raskopaju cestu |
|
_________________ ... za bunt je potreban um |
|
|
|
wHITe Ukupno postova: 75 Spol: Nebitno
|
Osobno bi gospodinu Zdravku Oreškoviću preporućio da se zaputi u grad prijatelj Pećuh i neka ondje pregleda kako su u gradu od više stotina tisuća stanovnika rješili protočnost cestovnog prometa i smanjili broj ugroženih pješaka.
Rješenje su kružn tokovi (rotori) zasigurno ne dodatna prometna signalizacija u vidu semafora koja samo usporava protoćnost cestovnog prometa koja je ionako smanjena s obzirom na količinu automobila u udarnim terminima 7-9 i 15-16. Usput bi preupitao gospodina Oreškovića zašto se na raskrižjima najprometnijih ulica stoji prometni policajac i preusmjerava promet u istim tim udarnim terminima ako smatra da je ona odlično rješenje te zašto se na nekim raskrižjima gasi prometna signalizacija, a na nekima ne poslije 21 sat? Ja vas uvjeravam da takova praksa se nigdje neprovodi u Europi samo kod nas. |
|
|
|
|
|
Ingo
Ukupno postova: 3470 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
wHITe je napisao/la ( Pogledaj post): ›
Osobno bi gospodinu Zdravku Oreškoviću preporućio da se zaputi u grad prijatelj Pećuh i neka ondje pregleda kako su u gradu od više stotina tisuća stanovnika rješili protočnost cestovnog prometa i smanjili broj ugroženih pješaka.
Rješenje su kružn tokovi (rotori) zasigurno ne dodatna prometna signalizacija u vidu semafora koja samo usporava protoćnost cestovnog prometa koja je ionako smanjena s obzirom na količinu automobila u udarnim terminima 7-9 i 15-16. Usput bi preupitao gospodina Oreškovića zašto se na raskrižjima najprometnijih ulica stoji prometni policajac i preusmjerava promet u istim tim udarnim terminima ako smatra da je ona odlično rješenje te zašto se na nekim raskrižjima gasi prometna signalizacija, a na nekima ne poslije 21 sat? Ja vas uvjeravam da takova praksa se nigdje neprovodi u Europi samo kod nas.
|
Pa ja ne bi rekao da u osijeku ima tako velikih prometnih problema.
I kad nema policajaca u spici, maximalno cekas 2 do 3 promjene semafora sto u usporedbi s drugim gradovima i nije tako strasno.
Naravno, policajci to olaksaju.
A ovi novi semafori su bili potrebni. |
|
|
|
|
|
wHITe Ukupno postova: 75 Spol: Nebitno
|
Podsjetio bi ljude koji su prolazili kada nije bilo kružnog toka već križanje Martina Divalta , Srijemske i Josipa Hutlera, naravno da je ondje bila svjetlosna signalizacija u vidu semafora i da je protoćnost samog prometa bila gora nego danas isto tako bivše križanje ulica : Raisnerove, Županijske, Leopolda Mandića i Vinkovačke danas kružni tok, koliko je danas bolje rješenje. Danas postoji problematika što ljudi neznaju i nežele voziti po prometnim pravilima na rotorima. Mišljenja sam da pod hitno na gorućim sjecištima trebaju rotori kao što je to učijeno na ulici Leopolda Mandića i to upravo ondje gdje se stvara gužva (križanja Europske Avenije i Trpimirove, Vukovarske i Trpimirove, Trpimirove i Drinske, Trpimirove i Divaltove, Divaltove i Wilsonove, Hutlerove i Vukovarske ). To su samo neki primjeri gdje bi bolji izbor bio kružni tok zbog povećanja protoćnosti cestovnog prometa i mislim da je sveukupno isplativije nego dodatna signalizacija koja će se kad tad morati zamjeniti s rotorima jer to je zasada najbolje rješenje za smanjenje gužvi. Problematika protoćnosti ima još jednu prepreku to su kružni prijelazi koji presjecaju ulice Leopolda Mandića, Vukovarsku, Kralja Petra Svačića, Josipa Hutlera to je koliko se mogu sjetiti (ondje bi vjerojatno trabali biti nadvožnjaci ili podvožnjaci sumnjam da će doći do izmještanja pruge jer je to puno skuplji pothvat, nego što su ovi projekti). |
|
|
|
|
|
|
|