Na osječkim cestama sve je veći broj vozila. Zbog toga je propusna moć postojećih raskrižja postala nedostatna. Naime, u razdoblju od 1995. godine, kada je izrađen prvi projekt kružnog raskrižja ″Đakovština″ do danas, izgrađeno je ukupno 6 kružnih tokova. Početkom sljedećeg tjedna bit će otvoren novi kružni tok i to u ulici Svetog Leopolda Bogdana Mandića, kojim će najprometnija hrvatska cesta biti spojena s budućom “S” cestom. Naime, veličinom će ovaj kružni tok biti približan onome na Đakovštini, možda čak i najveći u Osijeku. Inače “S” cesta, koja bi trebala biti završena do Dana Grada 02. prosinca, koštat će 8 milijuna i 800 tisuća kuna.
Kada će izgradnja kružnih tokova na raskrižju Europske avenije i Trpimirove , Vukovarske ulice i Trpimirove ulice, Trpimirove ulice i Drinske ulice , Trpimirove ulice i Divaltove . To su samo neki projekti koji su obećani i trebaju biti započeti i izgrađeni. nadvožnjaci na Ulici Leopolda Mandića, Vukovarskoj ulici, ulici Kralja Petra Svačića, kao i na Hutlerovoj ulici . To bi bili samo projekti koji bi trebalo malo olakšati cestovni promet u Osijeku dok još uvijek ostaje problematika Šamačke ulice.
Ja bih rekao zato što ipak nije toliko opterečena ikoliko se prikazuje a oni če da se pravdaju manjkom novca,neriješenim papirima jsporoču t birokracije i nerazumijevanje države prema istoku Hrvatske . prožvakane priče iz godine u godinu