Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Uklanjaju se semafori i grade novi kružni tokovi

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
slavkbrk
Offline
Ukupno postova: 84
Spol: Nebitno Nebitno
Upozorenja : 1
Post Postano: 20.10.2011. 14:21 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Stare slike,pa to je izgradjeno za mandata bivseg gradonacelnika,a sadasnji je nekoliko puta najavljivao gradnju Trpimirove i kruznih tokova,a sada kaze da se projektira.Same lazi.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
zaljubljena u Osijek
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2366
Lokacija: OS
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 20.10.2011. 15:22 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

prvo se najavi, zatim projektira, a na kraju gradi

_________________
Ljudi su stvoreni da se vole. Stvari su stvorene da se koriste. Svijet je u neredu zato što se stvari vole, a ljudi koriste! osijek031.com smile
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
nagy
Offline
Ukupno postova: 30
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 31.10.2011. 21:21 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

francika je napisao/la: ›
Boost je napisao/la (Pogledaj post): ›
PreacheR je napisao/la (Pogledaj post): ›
zlusch je napisao/la (Pogledaj post): ›
Boost je napisao/la: ›
Frost je napisao/la (Pogledaj post): › Kao i dosta stvari u svijetu, kružni tok je genijalan izum ako se znate služiti njime.

Istina, no ako ima samo jednu traku to ne bi trebao biti problem.

Nije problem niti ako ima četiri trake i dobro se označi.

Ovaj na Đakovštini je relativno loš jer jedni drugima upadaju u traku, a ulaz na Vinkovačku potencijalno i opasan jer se u njega može ulaziti i iz unutarnje trake. Još kad dodamo raš aur i tramvaj - luda kuća.

Ne samo da je kružni tok loše izveden, ako ništa drugo onda zbog tramvajske pruge koja ga doslovno presijeca, nego su problem i vozači (nažalost većina) koji ne znaju voziti dvotračnim kružnim tokom.


Točno to. Mene su u autoškoli učili da se samo držim vanjske trake i to je to.
Inače, mislim da u kružnom toku ima prednost onaj koji je u unutrašnjoj traci, ali to ima smisla samo ako se svi drže pravila da se uključuju u vanjsku traku samo ako izlaze na prvi izlaz.

Nažalost policija ne pozna prometna pravila jer izgleda da nisu polagali vozački ili su ga položili u birtiji.

U kružnom toku se iz desne prometne trake (vanjske) mora obavezno skrenuti u prvu ulicu desno iz razloga što se i iz unutrašnje trake koja ima prednost može skrenuti desno pa da vozilo iz desne trake ne bi naletilo na njega.

Da tjedan dana policija zaustavlja vozače koji tako ne voze i objašnjava im kako se vozi u kružnom toku i da tjedan dana poslije toga naplaćuje kazne onda bi se vozaći naučili prometna pravila.

Ali manje je tu kriva policija a više projektanti cesta koji nemaju pojma o prometu i o projektiranju.
Opisana pravila prometa lako se mogu prijmjenjivati na kružni tok velikog radijusa, najmanje duplo veći radijus od kružnih tokova u Osijeku jer bi tada vozaći imali vremena da se prebaciju iz trake u traku.
Na ovako malim kružnim tokovima najbolje rješenje bi bilo da ima samo jedna traka kako bi se mogla poštivati prometna pravila, inače jebeš zakon.

Ja uvijek vozim po pravilima i samo čekam kad će se neki prometni laik zabiti u mene kad ispred njega skrećem desno iz lijeve (nutarnje) prometne trake, zato što je produžio ravno a nije skrenuo desno kako je morao.


Hajde ti malo prouči knjigu iz propisa... pa ćeš vidjeti da ti nemaš prednost kao vozač vozila u unutrašnjoj traci nego moraš produžiti čitav krug bez zaustavljanja ako se ne možeš uključiti u vanjsku traku...

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 31.10.2011. 21:42 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

nagy je napisao/la (Pogledaj post): ›
Hajde ti malo prouči knjigu iz propisa... pa ćeš vidjeti da ti nemaš prednost kao vozač vozila u unutrašnjoj traci nego moraš produžiti čitav krug bez zaustavljanja ako se ne možeš uključiti u vanjsku traku...

Ne piši gluposti jer ne znaš pravila vožnje u kružnom toku.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
nagy
Offline
Ukupno postova: 30
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 31.10.2011. 21:49 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

francika je napisao/la: ›
nagy je napisao/la (Pogledaj post): ›
Hajde ti malo prouči knjigu iz propisa... pa ćeš vidjeti da ti nemaš prednost kao vozač vozila u unutrašnjoj traci nego moraš produžiti čitav krug bez zaustavljanja ako se ne možeš uključiti u vanjsku traku...

Ne piši gluposti jer ne znaš pravila vožnje u kružnom toku.

Ponavljam - uzmi knjigu i pročitaj. Iznenadio bi se tko ne zna. A i znam slučaj gdje je vozač vozila koji se pokušavao ubaciti iz unutrašnjeg traka napravio prometni prekršaj jer nije propustio vozilo iz vanjskog, odnosno sebi desnog traka.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 31.10.2011. 22:10 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

nagy je napisao/la (Pogledaj post): ›
francika je napisao/la: ›
nagy je napisao/la (Pogledaj post): ›
Hajde ti malo prouči knjigu iz propisa... pa ćeš vidjeti da ti nemaš prednost kao vozač vozila u unutrašnjoj traci nego moraš produžiti čitav krug bez zaustavljanja ako se ne možeš uključiti u vanjsku traku...

Ne piši gluposti jer ne znaš pravila vožnje u kružnom toku.

Ponavljam - uzmi knjigu i pročitaj. Iznenadio bi se tko ne zna. A i znam slučaj gdje je vozač vozila koji se pokušavao ubaciti iz unutrašnjeg traka napravio prometni prekršaj jer nije propustio vozilo iz vanjskog, odnosno sebi desnog traka.

Opet ti ponavljam da nemaš pojma o tome što govoriš!

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
nagy
Offline
Ukupno postova: 30
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 31.10.2011. 22:22 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

francika je napisao/la: ›
nagy je napisao/la (Pogledaj post): ›
francika je napisao/la: ›
nagy je napisao/la (Pogledaj post): ›
Hajde ti malo prouči knjigu iz propisa... pa ćeš vidjeti da ti nemaš prednost kao vozač vozila u unutrašnjoj traci nego moraš produžiti čitav krug bez zaustavljanja ako se ne možeš uključiti u vanjsku traku...

Ne piši gluposti jer ne znaš pravila vožnje u kružnom toku.

Ponavljam - uzmi knjigu i pročitaj. Iznenadio bi se tko ne zna. A i znam slučaj gdje je vozač vozila koji se pokušavao ubaciti iz unutrašnjeg traka napravio prometni prekršaj jer nije propustio vozilo iz vanjskog, odnosno sebi desnog traka.

Opet ti ponavljam da nemaš pojma o tome što govoriš!


Prva stvar - vozač u vanjskom krugu NE MORA izaći na prvom izlazu van iz KT osim ako to nije znakom ili horizontalnom signalizacijom označeno. A to u slučaju KT kod Đakovštine nije slučaj. Dakle, vozač može napravit čitav krug u KT vanjskom trakom, iako nije logično, ali nije niti zabranjeno. Dokaži mi drugačije.
Drugo - uzmi knjigu iz prometnih pravila i propisa i vidjeti ćeš da jasno, crno na bijelom piše da vozač u unutrašnjem krugu kada želi promijeniti traku daje desni pokazivač smjera i vrši prestrojavanje UKOLIKO JE TO MOGUĆE, BEZ STAJANJA, a ako ne može izvršiti prestrojavanje dužan je nastaviti vožnju unutrašnjom trakom i pokušati prestrojavanje u slijedećem pokušaju. Ili mi tvrdiš da u službenom priručniku za školovanje kandidata u autoškolama pišu gluposti? Onda to i dokaži argumentom, umjesto argumentom ad hominem. Zahvaljujem.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 31.10.2011. 23:05 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

nagy je napisao/la (Pogledaj post): ›
francika je napisao/la: ›
nagy je napisao/la (Pogledaj post): ›
francika je napisao/la: ›
nagy je napisao/la (Pogledaj post): ›
Hajde ti malo prouči knjigu iz propisa... pa ćeš vidjeti da ti nemaš prednost kao vozač vozila u unutrašnjoj traci nego moraš produžiti čitav krug bez zaustavljanja ako se ne možeš uključiti u vanjsku traku...

Ne piši gluposti jer ne znaš pravila vožnje u kružnom toku.

Ponavljam - uzmi knjigu i pročitaj. Iznenadio bi se tko ne zna. A i znam slučaj gdje je vozač vozila koji se pokušavao ubaciti iz unutrašnjeg traka napravio prometni prekršaj jer nije propustio vozilo iz vanjskog, odnosno sebi desnog traka.

Opet ti ponavljam da nemaš pojma o tome što govoriš!


Prva stvar - vozač u vanjskom krugu NE MORA izaći na prvom izlazu van iz KT osim ako to nije znakom ili horizontalnom signalizacijom označeno. A to u slučaju KT kod Đakovštine nije slučaj. Dakle, vozač može napravit čitav krug u KT vanjskom trakom, iako nije logično, ali nije niti zabranjeno. Dokaži mi drugačije.
Drugo - uzmi knjigu iz prometnih pravila i propisa i vidjeti ćeš da jasno, crno na bijelom piše da vozač u unutrašnjem krugu kada želi promijeniti traku daje desni pokazivač smjera i vrši prestrojavanje UKOLIKO JE TO MOGUĆE, BEZ STAJANJA, a ako ne može izvršiti prestrojavanje dužan je nastaviti vožnju unutrašnjom trakom i pokušati prestrojavanje u slijedećem pokušaju. Ili mi tvrdiš da u službenom priručniku za školovanje kandidata u autoškolama pišu gluposti? Onda to i dokaži argumentom, umjesto argumentom ad hominem. Zahvaljujem.

Kao što i piše u priručniku, treba po mogućnosti skrenuti desno bez stajanja jer unutrašnja traka nije predviđena za zaustavljanje. Žmigavac se mora izbaciti zbog vozila iza u unutrašnjoj traci, a ne zbog vozila u vanjskoj traci jer oni ionako MORAJU skrenuti desno u prvu ulicu ako znakom ili horizontalnom signalizacijom nije drugačije određeno kako ne bi ometali promet u kružnom toku.
Ponekad vozači zbog svog neiskustva ne skrenu u prvu ulicu desno i zato je vozač dužan provjeriti da li se može prestrojiti i ako ne može mora produžiti dalje da ne zaustavi promet u unutarnjoj traci a što je bila dužnost vozila u vanjskoj traci izlaskom iz KT u pru desnu ulicu (kako ne bi ometao promet u KT). Isti je slučaj i kad netko prođe kroz crveno i kad ti staneš na zeleno a trebao bi produžiti i nezaustavljati promet, ali kako bi izbjegao sudar zbog ovoga koji je prošao kroz crveno ipak se zaustavljaš.
Promet u unutrašnjoj traci se NE SMIJE zaustavljati, a to se omogućava obveznim skretanjem desno iz vanjske trake.
Kako svatko ne zna plesati, tako ni svatko ne zna voziti. Jedino zbog toga vozač iz unutarnje trake mora provjeravati da li se može prestrojiti i zato je to napisano u priručniku.
Nijedan kružni tok u svijetu nije projektiran da se vanjskom trakom vozi u krug jer to onemogućava ulazak drugih vozila u kružni tok, a i izlazak vozila iz unutarnje trake. Čak i ako se slučajno produži, vozač u vanjskoj traci mora propustiti sve koji ulaze u kružni tok, a i one koji izlaze iz unutarnje trake.
Svaki vozač koji ulazi u KT a ne namjerava izaći u prvu desno u kružni tok ne smije ući iz desne trake već mora iz lijeve.
Kod cesta sa jednom prometnom trakom i kružni tok u koji ulaze ima samo jednu prometnu traku i tada prednost vožnje imaju vozila u kružnom toku ako znakom nije drugačije određeno.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
nagy
Offline
Ukupno postova: 30
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 31.10.2011. 23:18 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

francika je napisao/la: ›
nagy je napisao/la (Pogledaj post): ›
francika je napisao/la: ›
nagy je napisao/la (Pogledaj post): ›
francika je napisao/la: ›
nagy je napisao/la (Pogledaj post): ›
Hajde ti malo prouči knjigu iz propisa... pa ćeš vidjeti da ti nemaš prednost kao vozač vozila u unutrašnjoj traci nego moraš produžiti čitav krug bez zaustavljanja ako se ne možeš uključiti u vanjsku traku...

Ne piši gluposti jer ne znaš pravila vožnje u kružnom toku.

Ponavljam - uzmi knjigu i pročitaj. Iznenadio bi se tko ne zna. A i znam slučaj gdje je vozač vozila koji se pokušavao ubaciti iz unutrašnjeg traka napravio prometni prekršaj jer nije propustio vozilo iz vanjskog, odnosno sebi desnog traka.

Opet ti ponavljam da nemaš pojma o tome što govoriš!


Prva stvar - vozač u vanjskom krugu NE MORA izaći na prvom izlazu van iz KT osim ako to nije znakom ili horizontalnom signalizacijom označeno. A to u slučaju KT kod Đakovštine nije slučaj. Dakle, vozač može napravit čitav krug u KT vanjskom trakom, iako nije logično, ali nije niti zabranjeno. Dokaži mi drugačije.
Drugo - uzmi knjigu iz prometnih pravila i propisa i vidjeti ćeš da jasno, crno na bijelom piše da vozač u unutrašnjem krugu kada želi promijeniti traku daje desni pokazivač smjera i vrši prestrojavanje UKOLIKO JE TO MOGUĆE, BEZ STAJANJA, a ako ne može izvršiti prestrojavanje dužan je nastaviti vožnju unutrašnjom trakom i pokušati prestrojavanje u slijedećem pokušaju. Ili mi tvrdiš da u službenom priručniku za školovanje kandidata u autoškolama pišu gluposti? Onda to i dokaži argumentom, umjesto argumentom ad hominem. Zahvaljujem.

Kao što i piše u priručniku, treba po mogućnosti skrenuti desno bez stajanja jer unutrašnja traka nije predviđena za zaustavljanje. Žmigavac se mora izbaciti zbog vozila iza u unutrašnjoj traci, a ne zbog vozila u vanjskoj traci jer oni ionako MORAJU skrenuti desno u prvu ulicu ako znakom ili horizontalnom signalizacijom nije drugačije određeno kako ne bi ometali promet u kružnom toku.
Ponekad vozači zbog svog neiskustva ne skrenu u prvu ulicu desno i zato je vozač dužan provjeriti da li se može prestrojiti i ako ne može mora produžiti dalje da ne zaustavi promet u unutarnjoj traci a što je bila dužnost vozila u vanjskoj traci izlaskom iz KT u pru desnu ulicu (kako ne bi ometao promet u KT). Isti je slučaj i kad netko prođe kroz crveno i kad ti staneš na zeleno a trebao bi produžiti i nezaustavljati promet, ali kako bi izbjegao sudar zbog ovoga koji je prošao kroz crveno ipak se zaustavljaš.
Promet u unutrašnjoj traci se NE SMIJE zaustavljati, a to se omogućava obveznim skretanjem desno iz vanjske trake.
Kako svatko ne zna plesati, tako ni svatko ne zna voziti. Jedino zbog toga vozač iz unutarnje trake mora provjeravati da li se može prestrojiti i zato je to napisano u priručniku.
Nijedan kružni tok u svijetu nije projektiran da se vanjskom trakom vozi u krug jer to onemogućava ulazak drugih vozila u kružni tok, a i izlazak vozila iz unutarnje trake. Čak i ako se slučajno produži, vozač u vanjskoj traci mora propustiti sve koji ulaze u kružni tok, a i one koji izlaze iz unutarnje trake.
Svaki vozač koji ulazi u KT a ne namjerava izaći u prvu desno u kružni tok ne smije ući iz desne trake već mora iz lijeve.
Kod cesta sa jednom prometnom trakom i kružni tok u koji ulaze ima samo jednu prometnu traku i tada prednost vožnje imaju vozila u kružnom toku ako znakom nije drugačije određeno.

Ne znam odakle bih počeo. Dakle - znakom nije definirano da ti moraš izaći na prvom izlazu, ti možeš izaći i na drugom izlazu ako se voziš vanjskom trakom, postoje posebni znakovi, odnosno horizontalna signalizacija koja to regulira. Ako nije regulirano - nitko i ništa tebe ne spriječava da ti voziš vanjskom trakom do drugog izlaza iz KT. Drugo - ovo zadnje je potpuno netočno - ako na ulazu u KT nema znaka nailaska na cestu s prednošću prolaza - vozila u KT moraju stati i propustiti vozila koja ulaze u njega (pravilo desne strane), druga stvar je što na većini (ali ne i na svim) ulazima u KT takav znak i postoji.
Ova tvoja priča izgleda tako lijepo, osim što za nju nemaš nikakvih argumenata osim svoje logike. KT je tu da poveća protočnosti i poveća sigurnost naprama običnom raskrižju, a o kakvoj sigurnosti mi pričamo ako se ti ubaciš ispred mene ili mi se zabiješ u lijevu stranu vozila jer misliš da si šerif?

I da, postoje KT u kojima vozač u vanjskoj traci mora izaći van na prvom slijedećem izlazu i ne smije nastaviti vožnju dalje, ali je to definirano znakom i horizontalnom signalizacijom u tom KT, takvih ima dosta u ZG, ali ovi osječki nisu takvi.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 01.11.2011. 7:40 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

nagy je napisao/la (Pogledaj post): ›
francika je napisao/la: ›
nagy je napisao/la (Pogledaj post): ›
francika je napisao/la: ›
nagy je napisao/la (Pogledaj post): ›
francika je napisao/la: ›
nagy je napisao/la (Pogledaj post): ›
Hajde ti malo prouči knjigu iz propisa... pa ćeš vidjeti da ti nemaš prednost kao vozač vozila u unutrašnjoj traci nego moraš produžiti čitav krug bez zaustavljanja ako se ne možeš uključiti u vanjsku traku...

Ne piši gluposti jer ne znaš pravila vožnje u kružnom toku.

Ponavljam - uzmi knjigu i pročitaj. Iznenadio bi se tko ne zna. A i znam slučaj gdje je vozač vozila koji se pokušavao ubaciti iz unutrašnjeg traka napravio prometni prekršaj jer nije propustio vozilo iz vanjskog, odnosno sebi desnog traka.

Opet ti ponavljam da nemaš pojma o tome što govoriš!


Prva stvar - vozač u vanjskom krugu NE MORA izaći na prvom izlazu van iz KT osim ako to nije znakom ili horizontalnom signalizacijom označeno. A to u slučaju KT kod Đakovštine nije slučaj. Dakle, vozač može napravit čitav krug u KT vanjskom trakom, iako nije logično, ali nije niti zabranjeno. Dokaži mi drugačije.
Drugo - uzmi knjigu iz prometnih pravila i propisa i vidjeti ćeš da jasno, crno na bijelom piše da vozač u unutrašnjem krugu kada želi promijeniti traku daje desni pokazivač smjera i vrši prestrojavanje UKOLIKO JE TO MOGUĆE, BEZ STAJANJA, a ako ne može izvršiti prestrojavanje dužan je nastaviti vožnju unutrašnjom trakom i pokušati prestrojavanje u slijedećem pokušaju. Ili mi tvrdiš da u službenom priručniku za školovanje kandidata u autoškolama pišu gluposti? Onda to i dokaži argumentom, umjesto argumentom ad hominem. Zahvaljujem.

Kao što i piše u priručniku, treba po mogućnosti skrenuti desno bez stajanja jer unutrašnja traka nije predviđena za zaustavljanje. Žmigavac se mora izbaciti zbog vozila iza u unutrašnjoj traci, a ne zbog vozila u vanjskoj traci jer oni ionako MORAJU skrenuti desno u prvu ulicu ako znakom ili horizontalnom signalizacijom nije drugačije određeno kako ne bi ometali promet u kružnom toku.
Ponekad vozači zbog svog neiskustva ne skrenu u prvu ulicu desno i zato je vozač dužan provjeriti da li se može prestrojiti i ako ne može mora produžiti dalje da ne zaustavi promet u unutarnjoj traci a što je bila dužnost vozila u vanjskoj traci izlaskom iz KT u pru desnu ulicu (kako ne bi ometao promet u KT). Isti je slučaj i kad netko prođe kroz crveno i kad ti staneš na zeleno a trebao bi produžiti i nezaustavljati promet, ali kako bi izbjegao sudar zbog ovoga koji je prošao kroz crveno ipak se zaustavljaš.
Promet u unutrašnjoj traci se NE SMIJE zaustavljati, a to se omogućava obveznim skretanjem desno iz vanjske trake.
Kako svatko ne zna plesati, tako ni svatko ne zna voziti. Jedino zbog toga vozač iz unutarnje trake mora provjeravati da li se može prestrojiti i zato je to napisano u priručniku.
Nijedan kružni tok u svijetu nije projektiran da se vanjskom trakom vozi u krug jer to onemogućava ulazak drugih vozila u kružni tok, a i izlazak vozila iz unutarnje trake. Čak i ako se slučajno produži, vozač u vanjskoj traci mora propustiti sve koji ulaze u kružni tok, a i one koji izlaze iz unutarnje trake.
Svaki vozač koji ulazi u KT a ne namjerava izaći u prvu desno u kružni tok ne smije ući iz desne trake već mora iz lijeve.
Kod cesta sa jednom prometnom trakom i kružni tok u koji ulaze ima samo jednu prometnu traku i tada prednost vožnje imaju vozila u kružnom toku ako znakom nije drugačije određeno.

Ne znam odakle bih počeo. Dakle - znakom nije definirano da ti moraš izaći na prvom izlazu, ti možeš izaći i na drugom izlazu ako se voziš vanjskom trakom, postoje posebni znakovi, odnosno horizontalna signalizacija koja to regulira. Ako nije regulirano - nitko i ništa tebe ne spriječava da ti voziš vanjskom trakom do drugog izlaza iz KT. Drugo - ovo zadnje je potpuno netočno - ako na ulazu u KT nema znaka nailaska na cestu s prednošću prolaza - vozila u KT moraju stati i propustiti vozila koja ulaze u njega (pravilo desne strane), druga stvar je što na većini (ali ne i na svim) ulazima u KT takav znak i postoji.
Ova tvoja priča izgleda tako lijepo, osim što za nju nemaš nikakvih argumenata osim svoje logike. KT je tu da poveća protočnosti i poveća sigurnost naprama običnom raskrižju, a o kakvoj sigurnosti mi pričamo ako se ti ubaciš ispred mene ili mi se zabiješ u lijevu stranu vozila jer misliš da si šerif?

I da, postoje KT u kojima vozač u vanjskoj traci mora izaći van na prvom slijedećem izlazu i ne smije nastaviti vožnju dalje, ali je to definirano znakom i horizontalnom signalizacijom u tom KT, takvih ima dosta u ZG, ali ovi osječki nisu takvi.

Drago mi je da smo se na kraju složili u svemu i da prihvaćaš da sam ja potpuno u pravu osim ovo zadnje gdje sam krivo rekao, jer u kružnim tokovima ako nema znakova ide pravilo desne strane.
Kružni tokovi u Osijeku su katastrofalno projektirani.


Zadnja promjena: francika; 01.11.2011. 18:32; ukupno mijenjano 2 put/a.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
cane
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2460
Lokacija: Cherryville
Spol: Muško Muško
Post Postano: 01.11.2011. 18:25 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Nažalost u Osijeku svi voze vanjskom i zato i nastaju gužve, pa kružni tok kao takav gubi funkciju i smisao.

_________________
Global warming is coming in two days before the day after tomorrow!
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: