Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama

Prioriteti za jačanje Osječko baranjske županije

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Poll :: Što županija prvo treba napraviti kako bi ojačala gospodarstvo Slavonije i baranje?

1. Autocestu Osijek-D.Miholjac-(Slatina-Varaždin-Maribor)
33%
 33%  [ 2 ]
2. Autocestu Osijek-Erdut-(Novi Sad)
0%
 0%  [ 0 ]
3. Izgraditi silose robne zalihe i otkupljivati višak proizvoda po fiksnoj najnižoj cijeni vezanoj za prosječni srednji tečaj ((euro+chf+usd/3)) ali i nedavati poticaje
0%
 0%  [ 0 ]
4. Izgraditi hladnjače robne zalihe i otkupljivati višak proizvoda po fiksnoj najnižoj cijeni vezanoj za prosječni srednji tečaj ((euro+chf+usd/3)) ali i nedavati poticaje
0%
 0%  [ 0 ]
5. Prepoloviti broj zaposlenika u županiji
0%
 0%  [ 0 ]
6. Zadržati sve zaposlene u županiji ali im prepoloviti plaću (smanjene plaće ako su manje od zakonske minimalne podići na zakonsku minimalnu)
16%
 16%  [ 1 ]
7. Svim djelatnicima u županiji povećati bruto plaću za 1.000 kn da se još više trude na poslu
0%
 0%  [ 0 ]
8. Županija nema više što napraviti jer je već sve obuhvaćeno i čeka se procvat gospodarstva nakon kvalitetnog rada
16%
 16%  [ 1 ]
9. Ništa ili nešto drugo od navedenog
33%
 33%  [ 2 ]
Ukupno glasova : 6


Autor Poruka
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 18.10.2011. 14:01 
Naslov:  Prioriteti za jačanje Osječko baranjske županije
Citirajte i odgovorite[Vrh] 



Hoće li Osječko baranjska županija uvijek biti slijepo crijevo ovisi samo o potezima županijske vlasti.

S obzirom da je županijski proračun ograničen treba definirati prioritete koji bi omogućili brzi gospodarski razvoj županije.

Što mislite da bi trebali biti prioriteti koji bi omogućili ubrzani razvoj Osječko baranjske županije i transparentnost u gospodarstvu, a ako ne razvoj barem da se spriječi njeno daljnje propadanje?

Po mom mišljenju jedini način da Osječko baranjska županija stane na vlastite noge je izgradnja paralelne autoceste uz Dravu Osijek-Maribor preko D. Miholjca, Slatine, Virovitice, Koprivnice i Varaždina.
Autocesta bi išla preko D.Miholjca, a ne Našica kako bi bili bolje povezani sa južnom Mađarskom, a skratila bi put do Osijeka iz cijele zapadne Europe bez potrebe da se prolazi kroz Zagreb, a isto tako bi povezala Osijek sa cijelom sjevernom Hrvatskom.

Za početak bi se Osječko baranjska županija trebala dogovoriti sa Virovitičko podravskom županijom da se izgradi autocesta Osijek-D. Miholjac-Slatina-Virovitica, a ako se ne uspije dogovoriti suradnja onda napraviti autocestu samo do D. Miholjca kako bi odredili pravac za buduću autocestu Osijek-Maribor.

Autocesta bi olakšala dolazak gospodarstvenika i turista u Osijek što bi omogućilo bolju povezanost poduzetnika, a povećanom gospodarskom suradnjom povećao bi se i teretni prijevoz rijekom Dravom i zračni prijevoz tereta (jer bez poslovne suradnje nema ni prijevoza).

Nakon izgradnje autoceste Osijek-Virovitica trebalo bi izgraditi autocestu Osijek-Novi Sad preko Erduta. Izgradnjom autoceste Osijek-Erdut financijski centar Osječko baranjske županije (Osijek) bio bi direktno povezan sa Vojvodinom i preko nje sa Rumunjskom i istočnom Mađarskom te bi bio određen pravac buduće autoceste prema Rumunjskoj (Timisoara).

Jedino tako se može napraviti da Osječko baranjska županija bude cestovno, riječno i zračno prometno čvorište, a Osijek financijski centar istočne Hrvatske.

To bi značajno utjecalo na smanjenje broja nezaposlenih i povećanje životnog standarda građana, a samim tim i na prespektivnost životne sigurnosti.

OSIJEK KAO PROMETNO ČVORIŠTE (Budumpešta-Sarajevo i Beograd-Maribor)

( kao što vidite transfer roba i usluga ne bi išao preko Zagreba jer bi Osijek direktno bio povezan sa cijelom sjevernom Hrvatskom )



Jedini spas za Osječko baranjsku županiju da se prometno odvoji od Zagreba, a Hrvatska to nikada neće učiniti ako vlast Osječko baranjske županije to sama ne bude financirala.

Sada Osijek nije prometno čvorište, već se samo nalazi na dionici autoceste Budimpešta-Sarajevo. Izgradnjom autoceste Osijek postaje čvorište Maribor- Beograd i Budimpešta-Sarajevo.

Zagreb to neće dopustiti još najmanje 50 godina, a to znači da će Osječko baranjska županija i dalje biti slijepo crijevo a svi njeni stanovnici govna.


Zadnja promjena: francika; 05.03.2012. 19:48; ukupno mijenjano 4 put/a.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
PEGY
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2664
Lokacija: Seychelles
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 18.10.2011. 14:50 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

vidim da se kužiš u zemljopis Mr. Green




pa tako na tvojoj karti Drava teće li teće svuda oko nas, ali ajd dobro...ima tu jedan veći problem: Zašto ti autoput skreće u Erdut??? zar netreba ići do N.Sada (po tvom programu) ili ti jednostavno neznaš gdje je most??

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 18.10.2011. 14:56 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

PEGY je napisao/la (Pogledaj post): › vidim da se kužiš u zemljopis Mr. Green




pa tako na tvojoj karti Drava teće li teće svuda oko nas, ali ajd dobro...ima tu jedan veći problem: Zašto ti autoput skreće u Erdut??? zar netreba ići do N.Sada (po tvom programu) ili ti jednostavno neznaš gdje je most??

Nisam ja crtao rutu, crtao ju je "Route" program kojeg imaš na internetu, a njemu ne mogu narediti da crta rutu do mosta. Wink

Usput, obrisao sam sve slike osim glavne jer su više-manje bile bespotrebne.

A ova ukupna karta je najbitnija, jer pokazuje kako se Zagreb može ignorirati iz Osijeka pravljenjem paralelnog autoputa (ali naši političari ne znaju da je jedino to problem gospodarstva Slavonije i Baranje) i da vlast nikada neće dozvoliti izgradnju takve autoceste jer bi štetila hrvatskoj metropoli Zagrebu, a ujedno rješila problem propadanja i zaostajanja istoka Hrvatske zbog neravnomjernog razvitka.


Zadnja promjena: francika; 18.10.2011. 16:07; ukupno mijenjano 1 put.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
simo031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 6310
Lokacija: Ludoland
Spol: Muško Muško
Post Postano: 18.10.2011. 15:13 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Osiječko baranjska županija republjik ... osijek031.com smile

_________________
Darujte mi osmijeh, uzvratit ću Vam kikirikijem.
http://essekeri.hr/svi-essekeri
* L e o n e _ d a j _ k l j u č ...*
Živim kao pas, a zamjeraju mi kad lajem.
Sjeća li se više itko, kad je pravda zadnji put pobijedila?
Djecu učimo da budu iskrena, vrijedna i poštena. Sjeća li se tko zašto?
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Mrky007
Offline
Ukupno postova: 490
Spol: Nebitno Nebitno
Upozorenja : 1
Post Postano: 18.10.2011. 16:08 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Očito je da ovim autocestama pokušavaš sve varaždince i valpovčane maknuti sa obilaznice na autocestu tako da ne mogu stati u Portanovu. tako nešto ne vjerujem da će se graditi idućih 8- 12 mjeseci. Možda ni za 2 godine

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 18.10.2011. 16:12 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Mrky007 je napisao/la (Pogledaj post): › Očito je da ovim autocestama pokušavaš sve varaždince i valpovčane maknuti sa obilaznice na autocestu tako da ne mogu stati u Portanovu. tako nešto ne vjerujem da će se graditi idućih 8- 12 mjeseci. Možda ni za 2 godine

To se nikad neće graditi, a ne ni za 2 godine, i zato će Osijek uvijek biti slijepo crijevo a Osječani govna.

Zato tko god misli da je Osijek perspektivan grad nek lijepo spakuje kofere i odleti u Zagreb jer kasno se ... kajat.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Mrky007
Offline
Ukupno postova: 490
Spol: Nebitno Nebitno
Upozorenja : 1
Post Postano: 18.10.2011. 17:04 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Ma kandidiraj se ti sad za Sabor i u kampanju sa ovim prijedlozima pa da vidiš glasova.
Onda za 2 godine na lokalne izbore i fino izgradiš ovu cestu do Maribora i do Novog Sada. Možda da produžiš i to Beča?
Šta to može koštat? 2-3 milijuna kn?
Ne izgradiš ovaj trg na jugu 2 nego autocestu do Beča!!
Bio bi župan do kraja života

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Angelium
Offline
Avatar

Ukupno postova: 874
Spol: Nebitno Nebitno
Upozorenja : 2Upozorenja : 2
Post Postano: 18.10.2011. 20:11 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Nije problem u 2 milijuna nego u dijelu tog iznosa koji završi u nečije džepu. Možda nekog građevinskog mogula koji sudjeluje u nekakvim mito akcijama. Šta ja znam, nabacujem ovak' bezveze...

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 18.10.2011. 21:00 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Mrky007 je napisao/la (Pogledaj post): › Ma kandidiraj se ti sad za Sabor i u kampanju sa ovim prijedlozima pa da vidiš glasova.
Onda za 2 godine na lokalne izbore i fino izgradiš ovu cestu do Maribora i do Novog Sada. Možda da produžiš i to Beča?
Šta to može koštat? 2-3 milijuna kn?
Ne izgradiš ovaj trg na jugu 2 nego autocestu do Beča!!
Bio bi župan do kraja života

Do Beča je bliže preko Mađarske, ali bi se zato do Graza moglo puno brže doći.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Mrky007
Offline
Ukupno postova: 490
Spol: Nebitno Nebitno
Upozorenja : 1
Post Postano: 18.10.2011. 21:17 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Da si predložio do Beča dobio bi moj glas..ovako ništa..Graz je isto konkurencija Portanovi..beč ima više kulture pa nebi tolko kupovali ljudi kao u Grazu

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
PEGY
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2664
Lokacija: Seychelles
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 19.10.2011. 9:39 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

sinoć, pod utjecajem neke vruće,crne tekućine, vidjela sam tu kartu malo drugačije pa mi se ta tvoja crta autoputa pretvorila u slovo V i onda kad sam razmislila taj V nosi još svašta, pa tako ako napravim drugu dionicu autoputa od NSada preko Tuzle do Mostara i onog sela tamo (zaboravih mu ime sad) možemo osim Zg otkačit i Bg i BLuku i eto .... šta kažeš?ha?


Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
padobranac
Offline
Avatar

Ukupno postova: 1155
Lokacija: Osijek
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 19.10.2011. 10:35 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Ceste nikad nisu naodmet, no one same po sebi ne stvaraju gospodarstvo..one sluze gospodarstvu koje postoji i kojemu treba poboljsati protok roba..
Preduvjet za to je proizvodnja ili poljoprivreda, dakle proizvodi i suradnja, tj trgovina njima..
Ceste su tu bitne tek ukoliko postoje prve dvije stvari, dakle proizvodnja i osiguran plasman proizvoda..
Tu negdje prije prodaje proizvoda i prijevoza do destinacije, mogu biti bitne i te hladnjace, da ovi koji nesto proizvode imaju to gdje smjestiti do trenutka prodaje..
Dakle, dakako da treba raditi hladnjace i silose, bilo bi dobro kad bi si zadruge ili udruge mogle priustiti svoje da ne moraju i taj smjestaj proizvoda jos dodatno placati sto poskupljuje proizvod..
Sto se ruta tice, cini mi se da ti je do NS blize preko Vukovara i Iloka (za nekih 25 km) mada Ilok zna biti nezgodan zimi (i Sarengrad i Mohovo) za kamionski prijevoz..
Za prometovanje roba lakse je koristiti i vodene pravce Drava-Dunav..ne znam koliko i kako to funkcionira..
Sto se zupanija tice, one su same po sebi suvisne..dupla administracija..kakvo je to rasipanje

_________________
Ovakav, nemam nista protiv sebe. Ovakav, prasina uzvitlana.
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 19.10.2011. 11:08 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

PEGY je napisao/la (Pogledaj post): › sinoć, pod utjecajem neke vruće,crne tekućine, vidjela sam tu kartu malo drugačije pa mi se ta tvoja crta autoputa pretvorila u slovo V i onda kad sam razmislila taj V nosi još svašta, pa tako ako napravim drugu dionicu autoputa od NSada preko Tuzle do Mostara i onog sela tamo (zaboravih mu ime sad) možemo osim Zg otkačit i Bg i BLuku i eto .... šta kažeš?ha?

Moj prijedlog nije na nacionalnoj nego na gospodarskoj osnovi, a to je da Osijek treba postati prometno čvorište, a to moža jedino ako se poveže sa sjevernom Hrvatskom mimo Zagreba. To nije nikakav regionalizam jer se grad još bolje povezuje sa ostatkom Hrvatske. Također bi trebali taj autoput napraviti prije nego Mađari naprave autocestu Pečuh-Kapošvar i dalje na zapad kako bi prije Mađara preuzeli transport iz zapadne Europe na Jugoistok Europe.
Autocesta do Vojvodine je također iz gospodarskih razloga kako bi ubuduće bili bolje povezani sa Vojvodinom i Rumunjskom.
padobranac je napisao/la (Pogledaj post): › Ceste nikad nisu naodmet, no one same po sebi ne stvaraju gospodarstvo..one sluze gospodarstvu koje postoji i kojemu treba poboljsati protok roba..
Preduvjet za to je proizvodnja ili poljoprivreda, dakle proizvodi i suradnja, tj trgovina njima..
Ceste su tu bitne tek ukoliko postoje prve dvije stvari, dakle proizvodnja i osiguran plasman proizvoda..
Tu negdje prije prodaje proizvoda i prijevoza do destinacije, mogu biti bitne i te hladnjace, da ovi koji nesto proizvode imaju to gdje smjestiti do trenutka prodaje..
Dakle, dakako da treba raditi hladnjace i silose, bilo bi dobro kad bi si zadruge ili udruge mogle priustiti svoje da ne moraju i taj smjestaj proizvoda jos dodatno placati sto poskupljuje proizvod..
Sto se ruta tice, cini mi se da ti je do NS blize preko Vukovara i Iloka (za nekih 25 km) mada Ilok zna biti nezgodan zimi (i Sarengrad i Mohovo) za kamionski prijevoz..
Za prometovanje roba lakse je koristiti i vodene pravce Drava-Dunav..ne znam koliko i kako to funkcionira..
Sto se zupanija tice, one su same po sebi suvisne..dupla administracija..kakvo je to rasipanje

Bliže je preko Iloka do Novog Sada ali bitnije je da se odredi pravac moguće buduće autoceste koja bi od Erduta moga ići prema Timisoara u Rumunjskoj i nije cilj povezati Osijek samo sa Novim Sadom već sa cijelom Vojvodinom i zato je bolje da autocesta ide kroz Erdut. Inače već postoji autocesta Novi Sad-Beograd pa bi Osijek bio povezan i sa Beogradom, ali napominjem da je bitnije odrediti pravac autoceste kako bi Osijek postao prometno čvorište.

Kako si rekao ceste same po sebi ne stvaraju gospodarstvo ali stvaraju veću posjećenost Osijeka i mogućnost sklapanja poslovnih suradnja, i veći profit grada zbog većeg dolaska turista.

Slažem se i za županije da nije potrebno da ima toliko županija jer je to ogroman uteg proračunu, i nisam neki zagovaratelj županije nego me zanima samo razvoj ovog područja bilo ono županija, regija, kotar, banovina, neka druga Hrvatska ili što već. Moj prijedlog se isključivo odnosio na gospodarski razvitak Slavonije i Baranje.

I još na kraju da kažem da kad se jedan točak pokrene on po inerciji pokreće i sve ostale točkove.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 14.11.2011. 12:11 
Naslov:  Re: Prioriteti za jačanje Osječko baranjske županije
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

"NOVI spot Turističke organizacije Srbije privukao je veliku pozornost na internetu te su ga Srbi ocijenili kao najboljim promotivnim spotom te zemlje u posljednjih 20 godina. Video "Soulfood Srbija" prikazuje Srbiju kao pravi raj za gurmane. Prikazane su pojedine regije s lijepim krajolikom i svaka sa svojim autohtonim specijalitetom. "Najbolji način za upoznavanje Srbije je putem hrane", riječi su s početka spota nakon čega započinje pregled ukusnih specijaliteta po regijama. Budući da traje čak četiri minute, u spotu se spominje niz proizvoda poput meda, vina, ribe, kajmaka, pršuta, malina, rakije i ajvara. " ( kopirano sa Index.hr )

A zašto je Srbija napravila ovakav spot prije Osječko baranjske županije. Zato što su nam puna usta Glavaša, pa smo izgubili dragocijeno vrijeme za domaću zdravu hranu.




Al dobro možda se Gospa počne ukazivati kod crvenog fiće, ipak bi to više utjecalo na razvoj Osječko baranjske županije.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
francika
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2791
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 05.03.2012. 19:53 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Ova tema je otvorena davno prije nego je Ministar graditeljstva postao Osječanin Ivan Vrdoljak.

No uvjeren sam da on neće napraviti ništa korisno za Osječko baranjsku županiju pa tako ni autoput Osijek-Varaždin.

To je najkorisnija stvar da se Slavonci i Baranjci izvuku iz slijepog crijeva jer za odlazak iz Osijeka dovoljna je samo karta u jednom smjeru, dok za dolazak u Osijek ipak je potreban autoput.

No Vrdoljku ipak predviđam karijeru Vladimira Šeksa.

_________________
U svakom kukolju ima i žita.
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: