
Realizacijom u srpnju vrijednom
60 milijuna kuna te onom u kolovozu - vrijednom
57 milijuna kuna, osječka
Saponia ostvarila je rekorde mjesečne prodaje svojih proizvoda od kada tvrtka postoji.
Ti su iznosi čak viši i od iznosa realizacije potkraj osamdesetih godina, kada je ta osječka kemijska tvrtka dosezala zenit prijeratnog poslovanja. Uz sve to, za prvih osam mjeseci ove godine ta je kompanija, koja osim na hrvatsko tržište svoje proizvode plasira na tržišta još
14 europskih, afričkih i prekooceanskih zemalja, ostvarila ukupnu realizaciju vrijednu
382 milijuna kuna, što je
7,1 posto više u odnosu prema prošloj godini. Rast prodaje na hrvatskom tržištu ostvaren je pritom s
tri posto, a izvoz je zabilježio čak
11-postotni rast.
"
Rezultati nisu došli slučajno" - veli
Damir Skender, predsjednik
Uprave Saponije, i ističe da su se u svim poslovnim sektorima kompanije dobro pripremili za ljetne mjesece, koji su zbog turističke sezone za
Saponijinu prodaju uvijek jaki.
"
Vodeći ljudi naše prodaje i marketinga uoči sezone sustavno su obišli teren, naše velike kupce te se dogovorili za prodajne aktivnosti i sada možemo biti jako zadovoljni postignutim učincima. I mi i trgovci zadovoljni smo jer smo prodali znatno više, ali i time što, unatoč našim povećanim isporukama, u skladištima trgovina nisu stvarane zalihe, nego je naša roba brzo nalazila put do kupaca", veli
Skender i ističe da im to daje i dodatni optimizam za razdoblje do kraja godine, koje će popratiti i novim projektima.
"
Aktivnosti na stvaranju novih i kvalitetnijih proizvoda, dobra zastupljenost na prodajnim mjestima i jaki marketinški media planovi obećavaju nam da ćemo i ovu poslovnu godinu završiti i iznad plana, premda je on četiri posto veći od realizacije u 2010. " ističe
Skender.
Prema riječima članice Uprave
Dajane Mrčele,
Saponia, sukladno svjetskim trendovima, u svoje proizvode ugrađuje sve više sastojaka iz prirodnih izvora, bez dodatka sintetičkih konzervansa, boja i alergena u mirisima, posebno prilagođenih osobama osjetljive kože. U
Saponijinom institutu stručni tim razvio je liniju proizvoda posebno prilagođenih upravo osjetljivoj koži. Nova “
zelena” linija, pod nazivom Natural Sensitive, uključujući vodeće Saponijine brendove -
Faks helizim,
Ornel,
Likvi i
Arf, povezala je dvije osnovne karakteristike - djelotvornost i nježnost. Svi proizvodi iz nove linije dermatološki su ispitani u Institutu za dermatološko ispitivanje u
Italiji.
"
Od nove linije proizvoda očekujemo doprinos daljnjem učvršćivanju pozicije Saponije na tržištu jer su već prvi pokazatelji potvrdili da smo ispunili očekivanja potrošača. A ovih dana krećemo i u TV kampanju na hrvatskom tržištu i na izvoznim tržištima" najavljuje
Dajana Mrčela.
Nova linija tekućih deterdženata
U
Saponiji je pri završetku montaža nove linije za pakiranje tekućih deterdženta talijanskog i njemačkog isporučitelja, vrijedne
2,4 milijuna eura.
“
Osjetili smo da naš pogon tekućih deterdženata funkcionira otežano, a imali smo i problema sa zalihama u asortimanu, zbog čega smo se odlučili za novu investiciju. Prethodno smo realizirali i investicije u proizvodnji tekućih deterdženata pa sada novim strojem ujednačujemo proizvodni kapacitet s pakirnim, tako da ćemo neko vrijeme biti mirniji, premda bih želio da ono bude što kraće”, ističe
Skender.
Saponia novu investiciju financira s
400.000 eura vlastitih sredstava, a
dva milijuna eura kredit je
Hypo banke.
-
60 milijuna kuna rekordna je vrijednost robe koju je kompanija isporučila u srpnju
2011.
-
3 posto porasla je prodaja na domaćem tržištu u osam mjeseci ove godine u odnosu prema istom razdoblju lani
-
11 posto porastao je u osam mjeseci izvoz
Tekst: Nikola Vukadinović/Glas-Slavonije.hr