
Puno desetljeće stanovnici
Retfale i
Juga 2 uporno traže
izmještanje Ininih benzinskih postaja iz gusto naseljenih stambenih četvrti, dok urbanisti u planovima predviđaju nužno preseljenje postaja i s prometno najfrekventnijih lokacija u središtu Osijeka. Ina je očito u poslovnim vizijama
zaboravila Osijek, jer nema konkretna rješenja niti postoje zamjenska zemljišta, iako su proteklih godina otvarane postaje drugih tvrtki. Za sada na svom mjestu
ostaju postaje na
Gajevom trgu, u
Trpimirovoj (zapad),
Petefijevoj, Lošinjskoj i
Mandićevoj.
- Prošle godine započeli smo s novim investicijskim programom usmjerenim na modernizaciju maloprodajne mreže u Hrvatskoj koji podrazumijeva rebranding i obnovu Ininih benzinskih postaja. Cilj osuvremenjavanja naših benzinskih postaja je, prije svega, postati prepoznatljivo mjesto kupnje, te omogućiti našim kupcima vrhunsku uslugu i proizvod. Modernizacija se u osnovi odnosi na izmjenu vizualnog identiteta objekta, uređenje prodajnog i ostalog prostora. Konkretno, na osječkom području u srednjoročnom razdoblju planira se modernizacija nekoliko benzinskih postaja, a jedna od prvih bila bi benzinska postaja Osijek-Čepinska (Ulica sv. L. B. Mandića). U svezi s izmještanjem benzinskih postaja na području Osijeka, unutar cjelovite analize poslovanja Inine maloprodajne mreže rade se procjene i analize za svaku od postaja. I to imajući u vidu sve lokalne potrebe i zahtjeve, no konkretne oduke za pojedine benzinske postaje još nisu donesene. Cilj nam je naše planove i prijedloge za modernizaciju uskladiti i s lokalnom zajednicom, kako bi se postigao optimalan efekt modernizacije, te zadovoljile lokalne potrebe, pojašnjavaju u
Ininom Sektoru korporativnih komunikacija.
Više nema stakloperača!
Jedina novina odnosi se na rad
srednjoškolaca - stakloperača na benzinskim postajama tijekom ljetnih ferija.
- Ina je pokrenula niz aktivnosti poboljšanja usluga na benzinskim postajama, te je u sklopu toga pokrenuta inicijativa o aktivnijem angažmanu prodajnog osoblja na Ininim postajama, a to podrazumijeva maksimalno korištenje vlastitih resursa, odnosno Ininog osoblja. Slijedom toga, Ina ove godine neće davati odobrenje za angažiranje perača vjetrobranskih stakala. Prošlih godina na Ininim postajama volontiralo je nekoliko tisuća studenata i učenika na poslovima perača stakala, a uvjet za dobivanje odobrenja bila je punoljetnost, pojašnjavaju u Ini.
Tekst: Nevenka Špoljarić/Glas-Slavonije.hr
Foto: Ina.hr