Autor |
Poruka |
Redakcija 031
Ukupno postova: 66389 Spol: Nebitno
|
U 2010. godini na području Osijeka čak je 3.257 građana prijavilo slučaj kršenja svojih potrošačkih prava, a među njima najviše je bilo onih koje su oštetile tvrtke iz sektora javnih usluga i trgovine. Prema godišnjem izvješću osječke udruge “Potrošač”, čak 40 posto ukupnog broja prijava odnosi se na nezadovoljstvo uslugom iz javnog sektora, odnosno 37 posto na nezadovoljstvo vezano uz trgovačke usluge.
- Usluge iz javnog sektora kojima su građani bili nezadovoljni vezane su uz opskrbu plinom, strujom i vodom, te uz toplinarstvo, telekomunikacije, stanovanje, prijevoz, pogrebne usluge, parkiranje, čistoću, dimnjačarstvo, poštanske i TV usluge. Uvjerljivo najviše pritužbi zabilježeno je na sektor telekomunikacija, koji je oštetio čak 607 građana. Na drugom su mjestu pritužbe vezane uz uslugu isporuke struje, na koju se požalilo 160 građana, a na trećem je mjestu javna usluga održavanja čistoće, sa 120 pritužbi građana. U samom vrhu je i broj pritužbi vezan uz vodoopskrbu - 110, te uz TV usluge - 80 pritužbi, kaže Mira Brumerček-Lukačević, voditeljica “Potrošača”, te dodaje kako je najmanje pritužbi zabilježeno kada su u pitanju dimnjačarske usluge - njih samo 10. U 2010. godini na pružatelje pogrebničkih i prijevoznih javnih usluga potužilo se dvadesetak građana. Telekomunikacijske tvrtke ponajviše su kršile potrošačka prava sklapajući štetne ugovore, a od pritužbi vezanih uz isporuku vode i struje najviše je bilo onih zbog računa koji nisu u skladu s potrošnjom. U odnosu na 2006. godinu, kada je udruga “Potrošač” u 12 mjeseci zabilježila 1.473 pritužbe građana vezane uz kršenje potrošačkih prava, 3.257 slučajeva zabilježenih u 2010. godini govori kako su građani sve svjesniji svojih prava, kao i da su spremniji za njih se izboriti.
Tekst: I.Kukić Solar/Glas-Slavonije.hr |
|
|
|
|
|
gigi27 Ukupno postova: 122 Spol: Žensko
|
Te udruge za zaštitu potrošača služe kao nekakve ispovjedaonice nakon kojih dobijete savjet da možete tužiti bagru ali vam se ne isplati......mislim, zapravo, da su skroz nepotrebne...... |
|
|
|
|
|
wii Ukupno postova: 7 Spol: Nebitno
|
gigi27 je napisao/la: ›
Te udruge za zaštitu potrošača služe kao nekakve ispovjedaonice nakon kojih dobijete savjet da možete tužiti bagru ali vam se ne isplati......mislim, zapravo, da su skroz nepotrebne......
|
Potpisujem. Kazu ti da napravis ono sto si vec napravio prije nego si se njima obratio, pa ako to ne uspije, da se javis nekoj drzavnoj instituciji (u mom slucaju HAKOM-u). Sve u svemu, ne mozes nista uciniti...
Evo link od jedne grupe, gdje se pisu iskustva potrosaca tj. kako se mobilni operateri odnose prema potrosacima. Pa barem se tamo izjedajte
http://www.facebook.com/#!/pages/Frustriranost-odnosom-mobilnih-operatera-prema-potrosacima/174076559303190 |
|
|
|
|
|
DonQuijote
Ukupno postova: 4291 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
gigi27 je napisao/la: ›
Te udruge za zaštitu potrošača služe kao nekakve ispovjedaonice nakon kojih dobijete savjet da možete tužiti bagru ali vam se ne isplati......mislim, zapravo, da su skroz nepotrebne......
|
ne slažem se! nakon jedne kupovine lošeg proizvoda i višednevnog natezanja oko povrata novca u jednoj osječkoj trgovini, konzultirao sam se s udrugom potrošač. naravno, rekli su mi da mi oni ne mogu pomoći oko nadoknade moje štete, to bih morao ja osobno tužiti, ali su i bez mog znanja poslali inspekciju u tu trgovinu, tako da sam ju nekoliko dana kasnije vidio zatvorenu od inspekcije. nikad se više nije otvorila. |
|
|
|
|
|
josephine01
Ukupno postova: 2125 Lokacija: ispred ogledala Spol: Žensko
|
gigi27 je napisao/la ( Pogledaj post): ›
Te udruge za zaštitu potrošača služe kao nekakve ispovjedaonice nakon kojih dobijete savjet da možete tužiti bagru ali vam se ne isplati...... mislim, zapravo, da su skroz nepotrebne......
|
Potrebne su itekako. To što se nama ne sviđa odgovor koji dobijemo (a to je da oni neće i ne mogu voditi građanske parnice u naše ime) to je druga stvar. Ne znam tko bi se drugi na bilo koji način mogao založiti za potrošača ako ne oni. |
|
_________________ Za mene je svinja kralj životinja dok ne probam lava. |
|
|
|
wii Ukupno postova: 7 Spol: Nebitno
|
Da, zatvorili su trgovinu. A sto da npr. imas problem s T-com-om? Hoce li njih ugasiti? Glavni problem je u zakonima, koji su ili losi, ili se ne provode. Pa pogledajte, najvise prituzbi na telekomunikacijske usluge. Tele 2 nije nas, nego mislim Švedski. Sumnjam da to sto tu rade, rade i tamo^^ |
|
|
|
|
|
DonQuijote
Ukupno postova: 4291 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
wii je napisao/la: ›
Da, zatvorili su trgovinu. A sto da npr. imas problem s T-com-om? Hoce li njih ugasiti? Glavni problem je u zakonima, koji su ili losi, ili se ne provode. Pa pogledajte, najvise prituzbi na telekomunikacijske usluge. Tele 2 nije nas, nego mislim Švedski. Sumnjam da to sto tu rade, rade i tamo^^
|
ne razumijem što želiš reći. da kriviš udrugu potrošač zbog tih zakona ili zbog toga što pomažu koliko mogu u oviru zakonskih mogućnosti ili nešto treće... |
|
|
|
|
|
wii Ukupno postova: 7 Spol: Nebitno
|
DonQuijote je napisao/la ( Pogledaj post): ›
wii je napisao/la: ›
Da, zatvorili su trgovinu. A sto da npr. imas problem s T-com-om? Hoce li njih ugasiti? Glavni problem je u zakonima, koji su ili losi, ili se ne provode. Pa pogledajte, najvise prituzbi na telekomunikacijske usluge. Tele 2 nije nas, nego mislim Švedski. Sumnjam da to sto tu rade, rade i tamo^^
|
ne razumijem što želiš reći. da kriviš udrugu potrošač zbog tih zakona ili zbog toga što pomažu koliko mogu u oviru zakonskih mogućnosti ili nešto treće...
|
Imas pravo, krivo sam se izrazio . Zelio sam samo reci da udruga (govorim o osobnom iskustvu) daje savjete prema vazecim zakonima, a druga je stvar sto ja tu ne mogu nista uciniti. |
|
|
|
|
|
DonQuijote
Ukupno postova: 4291 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
wii je napisao/la: ›
Imas pravo, krivo sam se izrazio . Zelio sam samo reci da udruga (govorim o osobnom iskustvu) daje savjete prema vazecim zakonima, a druga je stvar sto ja tu ne mogu nista uciniti.
|
pošteno.
evo kikiriki... |
|
|
|
|
|
Brick Top
Ukupno postova: 708 Spol: Muško
|
Meni je upravo gospođa Mira Brumerček - Lukačević pomogla kada me jednom prilikom oštetila jedna internetska trgovina. Tako da sam po tom svom jednom iskustvu, sasvim zadovoljan Udrugom potrošača. |
|
|
|
|
|
|
|