U vrijeme svoje sanacije stavljana pod upitnik zbog moguće loše isplativosti, pruga Osijek-Vinkovci, postala je u međuvremenu najisplativija lokalna pruga osječkih željeznica. Evidencija pokazuje kako je lani, tom prugom prevezeno četvrt milijuna putnika, a broj im raste. Naravno, iako zvuči puno, treba dodati da je to još uvijek 50% manje od putnika koji su tom trasom prolazili u njeno zlatno doba - krajem 80-tih. No u, za željeznicu surova vremena, u Osječkom su čvorištu s ovom trasom iznimno zadovoljni. Zbog toga su i relaciju Vinkovci – Osijek obogatili izravnom vezom sa Županjom. Dobra veza sa gradom na Bosutu, ojačana je i uvođenjem još jednog kasnog vlaka. Zadnji vlak iz Osijeka za Vinkovce, kreće u 22 sata i 20 minuta i nije čudno što je već postao najpopularniji petkom kod studenata.
-relevantne službe ne očekuju veća plavljenja Dunava
- Regionalna konferencija "Mladi u nacionalnim i lokalnim strategijama"
- policijska akcija „Vinskom cestom, ali ne s više od 0,5 ‰“
bome je na tim linijama rokavelis. išao sam osobno bar deset puta.
_________________
"When bad men combine, the good must associate; else they will fall one by one, an unpitied sacrifice in a contemptible struggle"
" Bolje jedno vruće pivo nego četri ladna, bolje jedna stara baba nego djeva mlada!"
"Whose bike is it baby? It's Zeds. Who is Zed baby? Zed's dead."
"Važno je zvati se Mladen!"
Jaz je napisao/la (Pogledaj post): ›
i još kad ne bi prodavali duplo više karata nego što ima mjesta u vlaku (pa pola ljudi mora stajati)...
ma da, bolje autostopom do Vinkulje, nego zamisli stajat u vlaku
Jesi putovao kad, recimo, po najvećoj žegi ili kad odvale grijanje toliko da ne možeš disati? Meni to nije baš ugodno. Vlak je predviđen za sjedenje. Nije to javni gradski prijevoz.
Netko se ne bi bunio,ali morash misliti i na ljude koji imaju kicmu.
_________________ "We've arranged a global civilization in which most crucial elements profoundly depend on science and technology. We have also arranged things so that almost no one understands science and technology. This is a prescription for disaster. We might get away with it for a while, but sooner or later this combustible mixture of ignorance and power is going to blow up in our faces." - Carl Sagan
Odnosilo se na figurativnu kičmu u ljudi koji su spremni uputiti na probleme i nedostatke, ma koliko koštalo. Iako, ta karta 'malo' košta jer je za nju ulupano barem 100x više novaca poreznih obveznika u HŽ.
_________________ "We've arranged a global civilization in which most crucial elements profoundly depend on science and technology. We have also arranged things so that almost no one understands science and technology. This is a prescription for disaster. We might get away with it for a while, but sooner or later this combustible mixture of ignorance and power is going to blow up in our faces." - Carl Sagan
frosty je napisao/la: ›
mozes izdrzat tih pola sata......nisi samo rekao koliko to platis,na tvom mjestu ja se nebih bunio...
20-ak kn (jedan smjer), 15kn sa studentskim popustom.
Ma da ubace još bar jedan vagon više ili još koji termin polaska, kad im je već tako isplativo, svi bi bili sretniji i bilo bi manje gužve i nagurivanja.
I nije pola sata nego 45 min. I neki ljudi nisu u dovoljno dobrom zdravstvenom stanju da to izdrže. Kad već platim tu kartu za SJEDALO, želim se i voziti u sjedalu, a ne na stepenicama.
frosty je napisao/la: ›
tko prvi njegovo sjedalo,sta da ti kažem,nije jedina linija koja bude prepunjena
aha.
dan prije badnjaka 2009., kupim uredno kartu i izađem na peron - mali šinobus ( ne ni ovaj sad "vlak" što vozi tu liniju ), ljudi unutra nakrcani, vise kroz vrata i još bar 70 ljudi POKRAJ vlaka jer nemogu ući!
a gospoda i dalje uredno prodaju karte za taj vlak... :/
odem pričat sa direktorom kolodvora - kaže da to nije njegov problem, to služba za putnike koja je u zg treba sredit.
biolo je povuci - potegni da mi vrate lovu za kartu koju nemogu iskoristit. :/
oni su rekli da će se potrdit nabavit bus koji će te preostale putnike prevesti do vinkovaca ali neznaju ni kada ni kako. a 60% ljudi ide iz os za vk samo da presjedne u pravi vlak.koji ide u točno određeno vrijeme i neće čekat da gospoda stvore bus neki od nekuda ( koji je došao nekih 45 minuta nakon što je taj vlak otišao)
tim ljudima je bilo super zabavno trčat na autobusni kolodvor i pokušat ulovit bus i platit kartu za bbus PORED karte za vlak koju imaju u džepu!
Jaz je napisao/la (Pogledaj post): ›
i još kad ne bi prodavali duplo više karata nego što ima mjesta u vlaku (pa pola ljudi mora stajati)...
ma da, bolje autostopom do Vinkulje, nego zamisli stajat u vlaku
Jesi putovao kad, recimo, po najvećoj žegi ili kad odvale grijanje toliko da ne možeš disati? Meni to nije baš ugodno. Vlak je predviđen za sjedenje. Nije to javni gradski prijevoz.
u tim vlakovima nemaš regulaciju grijanja, ima samo uključeno i isključeno...
blackbird700 je napisao/la: ›
u tim vlakovima nemaš regulaciju grijanja, ima samo uključeno i isključeno...
Aha, znači, kad skuže da je pretoplo, mogu onda isključiti, barem privremeno dok se ne regulira temperatura. Ali ne, oni nas puste da se kuhamo unutra, a ako otvoriš prozor, ubije te propuh i hladnoća izvana (pogotovo ako sjediš pored prozora, a vani još, recimo, pada i snijeg ili je minus...).
Ali ajd da je to najveći problem...pih... pročitaj post @okruglic
Zadnja promjena: Jaz; 20.01.2011. 11:26; ukupno mijenjano 1 put.
Jaz je napisao/la: ›
Aha, znači, kad skuže da je pretoplo, mogu onda isključiti, barem privremeno dok se ne regulira temperatura. Ali ne, oni nas puste da se kuhamo unutra, a ako otvoriš prozor, ubije te propuh i hladnoća izvana (pogotovo ako sjediš pored prozora, a vani još, recimo, pada i snijeg ili je minus...).
Ali ajd da je to najveći problem...pih... pročitaj post @okruglic
to nam je jednom prilikom rekao kondukter u plavcu, kad smo ga pitali da kaže "gazdi" da mal smanji grijanje...
al niš me ne bi čudilo..
inače putujem na linij osijek-našice, i zimi, prvo se smrzavam na stanici na -10, pa uđem u vlak na +35, pa opet od kolodvora do faxa na -10... divno za organizam, nema šta