Lesinger media u suradnji sa Centrom za poduzetništvo Osijek organizira seminar pod nazivom „Što su Društvene mreže, ku'iš tu duminu?“. Seminar će se održati u Centru za poduzetništvo, J.J. Strossmayera 341 (u sklopu BIOS-a), u srijedu 26. siječnja 2011.
Kako je ostalo još par dana za prijave pripremili smo :
• last minute popust na kotizaciju od 20% (400kn +PDV),
• dodatne popuste mogu ostvariti studenti i mladi (do 30 godina)
• a najaktivniji sudionik ovog seminara dobit će besplatnu kotizaciju na sljedećoj edukaciji
Nagradna igra
Nagradna igra je završena!
Iako bismo najradije svima poklonili mogućnost sudjelovanja na seminaru na kojem će se sigurno čuti mnoštvo korisnih i poticajnih informacija, morali smo izabrati jedan odgovor/poruku. Poruka Gorana Pavića je pobjednička, iako nije jedina zanimljiva i točna. ;-) Goranu želimo širok osmijeh djevojke, a svim sudionicima više sreće u nekoj od budućih nagradnih igara na portalu Osijek031.com
Osijek031.com poklanja jednu kotizaciju za seminar 'Što su Društvene mreže, ku'iš tu duminu?' u Osijeku (26. siječnja), a sve što trebate napraviti je na Facebook stranici portala Osijek031.com odgovoriti na nagradno pitanje:
Seminar „Što su Društvene mreže, ku'iš tu duminu?“ održavaju redom – Krešimir Macan, Ana Keglović Horvat, Miroslav varga, Tomislav Bilić, Željko Riha i Davor Runje. Što se tematike tiče, jasna je iz samog naslova, no konkretno će biti priče o društvenim mrežama, komunikaciji na njima, YouTubeu, blogovima te srodnim sadržajima.
Prvi dio: 10.00–11.30h Krešimir Macan – Kako su društvene mreže promijenile svijet koji smo poznavali Ana Keglović Horvat – Povezanost klasičnog, starog i novog online načina komunicikacije na društvenim mrežama
Drugi dio: 12.00–13.30h Miroslav Varga – Kako koristiti Youtube za viralni marketing? Tomislav Bilić - Kako blogom do firme s 20 zaposlenih u manje od godinu dana (budite žirafa)
Treći dio: 14.00–15.30h Željko Riha - Blogom do uspjeha
- Malim Twitterom do velikih problema (Iran, HAiti)
- Krizno online komuniciranje, krizno komuniciranje korištenjem društvenih mreža, soc.mreže u PR svrhe
- Kako optimalno komuncirati novi medijima Davor Runje - Tema 1: Poslovno korištenje Facebooka
- Tema 2: LinkedIn: Što je LinkedIn, primjeri, koja je korist od LinkedIna za pojedinu djelatnost...
„Što su Društvene mreže, ku'iš tu duminu?“
Nitko ne može zanijekati današnju popularnost društvenih mreža, a čini se i kako će ta popularnost porasti i u ovoj godini. Dobra ili loša, internet era je već tu i ne može se izbjeći. To je postalo jasno onog trena kada je Twitter udvostručio broj tvitanja u samo par mjeseci svoga postojanja, a Facebook nedavno pretekao Google u broju posjetitelja.Tri su glavna svjetska čimbenika društvenih mreža Facebook, Twitter i YouTube – ima i drugih ali je njihov put do vrha još uvijek daleko, ukoliko žele dostići ova tri.
„Što su Društvene mreže, ku'iš tu duminu?“ seminar je koji će obraditi upravo sam vrh društveni mreža,ali će se dotaknuti i onih ostalih te nas poučiti kako ih još bolje i kvalitetnije koristiti i njima unaprijediti upravo u vlastito poslovanje. Na Internetu su društvene mreže pomele svijet i posve promijenile način na koji komuniciramo s ljudima. Tu bismo temu detaljnije razradili na seminaru koji, zajednički, organiziraju Centar za poduzetništvo i osječka agencija za odnose s javnošću Lesinger media d.o.o u prostorijama Centra za poduzetništvo u Osijeku, J.J. Strossmayera 341, u srijedu 26. siječnja 2011. godine.
Istraživanja pokazuju kako Amerikanci četvrtinu svog internet vremena provode na društvenim mrežama i blogovima. Isto tako, spoznalo se, kako se osim mladih, sve više uključuje i starija populacija te poslovni ljudi i tvrtke. Srećom, Internet nudi mnoštvo društvenih mreža na kojima, osim informacija o tvrtki, možemo mnogo saznati i o osobama koje rade u pojedinim tvrtkama, kao i o svojoj konkurenciji.
Najkorisniji servisi za ovakvu vrstu pripreme zasigurno su Facebook, Twitter i LinkedIn.Prednost duštvenih mreža leži u tome što osim konkretnih informacija, možemo saznati mnogo o korporativnom identitetu tvrtke, njenoj naravi, vrsti zaposlenika koji u njoj rade te odnosima između uprave i radnika. A i neformalnu komunikaciju nekad je jednostavno zabavno promatrati... Kada su poduzeća umrežena i stvaraju dijalog s klijentima korištenjem raznih interaktivnih i marketinških strategija pokazuju javnosti da o iskustvima kupaca brinu prije, za vrijeme i poslije prodaje. Većina online potrošača koristi više mogućnosti online komunikacije i aktivnosti s obzirom na različite preferencije i ukuse. O svemu ovome na seminaru će govoriti najkompetentniji ljudi iz područja novih medija iz Hrvatske i susjednih nam zemalja. Seminar u Osijeku zamišljen je kao polazna točka iz koje ćemo osječku duminu razvijati putem seminara i radionica u Zagrebu, Beogradu, Novom Sadu, Tuzli, Splitu i Rijeci.
Naknada za seminar uplaćuje se najkasnije do 25.01.2011., a iznosi 500,00 kn (PDV nije uključen u cijenu)
Prijavnicu poslati faksom: 031 284 329 ili e-mailom: [email protected] najkasnije do 25.01.2011.
Uplate izvršiti najkasnije do 25.01.2011. na žiro-račun: 2484008-1100714941 Raiffeisenbank Austria d.d.
Odlicna stvar i "must" za one koji se bave IT-om.
Takodjer bi savjetovao onima koji razmisljaju o pokretanju IT biznisa, da dodju poslusati gospodina Bilica.
!nnovation je napisao/la: ›
Odlicna stvar i "must" za one koji se bave IT-om.
Takodjer bi savjetovao onima koji razmisljaju o pokretanju IT biznisa, da dodju poslusati gospodina Bilica.
slažem se, tomislav bilić je, iako relativno mlad, jedan od najkompetentnijih ljudi u osijeku za to područje i svakako ga vrijedi poslušati.
!nnovation je napisao/la: ›
Odlicna stvar i "must" za one koji se bave IT-om.
Takodjer bi savjetovao onima koji razmisljaju o pokretanju IT biznisa, da dodju poslusati gospodina Bilica.
I'd like to come.
_________________ Ace Ventura: I'm ready to go in, Coach, just give me a chance. I know there's a lot riding on it, but it's all psychological. Just gotta stay in a positive frame of mind.