Prema istraživanju
GPP-ovih usluga provedenom na
505 putnika i u
280 vožnji “
tajnih” kupaca, kvaliteta sveukupnih usluga i tvrtkin imidž ocijenjeni su četvorkom u skali od 1 do 5. Najvišu prosječnu ocjenu GPP je dobio u segmentu pokrivenosti Osijeka javnim prijevozom (
4,12 ocjena), urednost i čistoća vozila ocijenjena je
3,94, ljubaznost zaposlenika ocjenom
3,91, a točnost GPP-ovog rasporeda s
3,84.
Krunoslav Vukelić iz Agencije za istraživanje tržišta Audeo Osijek GPP-u je predstavio rezultate istraživanja pojasnivši kako je metodom “
tajne kupovine” istraženo poštuju li vozači i kontrolori zadane upute o obavljanju svoga posla, a terenskom anketom su ispitani korisnici (putnici) tramvajskog i autobusnog prijevoza.
-
“Terenskom anketom potvrđena je ljubaznost većine zaposlenika. Kontrolori su korektno i vrlo ljubazno obavljali posao. Anketari su prilikom vožnji u 26 posto slučajeva zatražili dodatne informacije od vozača o voznom redu, vremenu dolaska vozila na stajalište i slično. U 24 posto svih vožnji anketar je na ljubazan način dobio informaciju, dok je u oko 2 posto informacija uskraćena ili neljubazno pružena”, kaže
Vukelić.
Mr. Igor Medić, direktor Gradskog prijevoza putnika Osijek, zadovoljan je rezultatima istraživanja, ali ističe:
“Neljubazni su vozači manjina i pod posebnom kontrolom. Molimo putnike neka prijave neposlovno, neljubazno ponašanje prema njima”, kaže
Medić.
Među zapažanjima “
tajnih” kupaca je pohvalno pomaganje vozača invalidnoj osobi pri ulasku u vozilo, ali i izlazak vozača iz vozila bez valjanog razloga. Od četiri bezrazložna izlaska, u dvama slučajevima se ne zna kamo je vozač otišao izišavši na Trgu A. Stračevića, dok je u druga dva slučaja vozač napustio radno mjesto otišavši u kladionicu! Vozači vrlo rijetko (
1,4 posto ili
4 slučaja) mobitelom razgovoraju duže od 5 minuta tijekom vožnje.
Autor:
Nevenka Špoljarić/Glas-Slavonije.hr
Foto:
Daniel Antunović/foto-arhiv 031