Moderno poslovanje donijelo je poduzetnicima prednosti, ali zauzvrat je tražilo dodatni angažman, kako vremenski tako i financijski. Klijenti i poslovni partneri lako dolaze do potrebnih informacija o poduzetniku i djelatnostima kojima se isti bavi, prijenos informacija i komunikacija su bitno ubrzani i olakšani, a vrijeme dostupni za izvršenje nužnih poslovnih radnji (vođenje financija, marketing i dr.) je bitno skraćeno. Jednostavno, moderno poslovanje je akcelerirano poslovanje.
Kako bi poduzetnik mogao poslovati u takovom okruženju, nužno mora usvojiti potrebne vještine te primjeniti potrebne promjene vođenju tvrtke (u vođenju financija, u marketinškim radnjama i dr.). Elektroničko vođenje poslovnih knjiga, elektroničko plaćanje, Internet marketing, Internet trgovina, samo su neke aktivnosti koje poduzetnik može implementirati u svoje poslovno okruženje kako bi ubrzao i olakšao vođenje tvrtke, kako bi povećao konkurentnost tvrtke, kako bi ubrzao i olakšao komunikaciju sa klijentima i poslovnim partnerima te kako bi se otvorio ka novim metodama oglašavanja i ponude svojim proizvoda i usluga (e-oglašavanje i e-marketing).
Kako biste više saznali i e-poslovanju, Centar za poduzetništvo Osijek organizira seminar „
E-poduzetnik - poslovanje u petoj brzini“, koji će se održati
16. prosinca 2010. godine u vremenu od
12:00 – 16:00 sati. Seminar je
besplatan za sve zainteresirane. Više informacija i prijave na 0800 345 345 ili na
[email protected].
Prijavnica
Cilj seminara je upoznati polaznike o e-servisima za poslovne korisnike, njihovoj namjeni, načinima implementacije u poslovne sustave te prednostima istih u aktivnom korištenju.
Polaznicima će biti prenešen know-how o implementaciji e-servisa u poslovanje te o prednostima koje poduzetnici mogu ostvariti korištenjem istih. Naglasak će biti na e-servisima koji mogu biti implementirani u poslovanje uz minimalna ulaganje i minimalane napore te na servisima koji mogu poduzetniku otvoriti nova tržišta te poslovne suradnje.