Studentska udruga
AIESEC Osijek i ove akademske godine organizirala je projekt
Business Management Challenge na
Ekonomskom fakultetu u Osijeku, kojim se daje prilika studentima viših godina fakulteta da umjesto seminarskih radova iz određenih kolegija rade na
problemima stvarnih tvrtki (tzv.
case study, op.a.). Ovaj semestar radilo se o studentima druge godine diplomskog studija, a projekt se radio u sklopu kolegija
Marketing strategije, kojeg vode profesor
Marcel Meler i asistentica
Marija Ham. Na projektu su sudjelovale tri tvrtke:
Škola stranih jezika Lanico,
Design studio Mit i
obrt za promidžbu Kineo. Studenti su podijeljeni u tri grupe, svaka za jednu od tvrtki koje su sudjelovale na projektu. Unutar grupa studenti su radili u timovima, a tim sa najboljim rješenjem nagrađen je nagradom od
1.500 kuna, dok su svim ostalim sudionicima dodijeljena priznanja za sudjelovanje. Projekt je uspješno okončan službenim zatvaranjem u ponedjeljak, 8. studenog, a zatvaranju su prisustvovali predstavnici tvrtki Lanico i Mit, asistentica Ham, te predsjednik lokalnog odbora AIESEC Osijek, kao i organizatori i voditelj samog projekta, također članovi AIESEC-a. Bitno je naglasiti da su predstavnici tvrtki bili zadovoljni dobivenim rješenjima, a studenti prilikom da sva stečena teorijska znanja primijene u praksi. AIESEC Osijek organizirati će sličan projekt već za
idući semestar tekuće akademske godine, u kojem će se ponovno dati prilika studentima Ekonomskog fakulteta, njihovim profesorima i suradnicima, predstavnicima tvrtki i članovima AIESEC-a Osijek da još jednom uspješno zajedno surađuju.
AIESEC Osijek